Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke skønne dreng. Håber du har haft en dejlig dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Et stort tillykke herfra også
Hvor er i bare super søde, vi har haft en dejlig dag men dagen var desværre ik som vi havde regnet med men laver et indlæg idag el imorgen med tekst og billeder af min store søn på nu 2 år...
Valde går og siger mig mig 2 år 2år så stolt
Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen kære valdemar.
Håber du har haft en rigtig dejlig dag.
Fødselsdag hilsner fra Trine og Malucca.
grinbidderen skriver: Nåre hvor er i søde det glæder mig virkelig at i huskede hans 2 års dag, indtil vider har vi rigtig morgenhyggede og er nu ved at gøre klar til at vi skal i cirkusland og det glæder vi os til at se hvordan valde regere på de mange dyr og legeland osv også skal vi i br og købe en ekstre gave også afslutter vi dagen med en tur på mac donnalds.. I varmer mit hjerte efter jeg lige havede en nedtur med kæresten så tak for at få mit humør op igen... God dag til jer alle..
Nåre hvor er i søde det glæder mig virkelig at i huskede hans 2 års dag, indtil vider har vi rigtig morgenhyggede og er nu ved at gøre klar til at vi skal i cirkusland og det glæder vi os til at se hvordan valde regere på de mange dyr og legeland osv også skal vi i br og købe en ekstre gave også afslutter vi dagen med en tur på mac donnalds.. I varmer mit hjerte efter jeg lige havede en nedtur med kæresten så tak for at få mit humør op igen... God dag til jer alle..
Uuuh forsinket tillykke med skønne Valdemar. Jeg har ikke været på hele dagen... men bedre sent end aldrig, ik??
Et forsinket KÆMPE tillykke til Valdemar.
Forsinket tillykke med ham :) Havde ikke lige en brøkdel af overskud til at kigge herind igår...
Håber i havde en dejlig dag!
neeeeej ups ups ups.... FOrsinket tillykke herfra. Håber I havde en dejlig dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128