Hvad skal jeg finde på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Ida.

Pelle og jeg har på lørdag været sammen i 7 år - og på søndag er det 1 år siden vi blev velsignet i kirken - og jeg vil egentlig gerne overraske ham med et eller andet - men ved simpelthen ikke, hvad jeg skal finde på!! Tiden er også noget knap må man sige...så der er ikke tid til at være superkreativ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Pelle og jeg har på lørdag været sammen i 7 år - og på søndag er det 1 år siden vi blev velsignet i kirken - og jeg vil egentlig gerne overraske ham med et eller andet - men ved simpelthen ikke, hvad jeg skal finde på!! Tiden er også noget knap må man sige...så der er ikke tid til at være superkreativ...

ih jeg er bare så ringe til sådan noget!

jeg håber der er nogen som kommer med gode indfald! og i øvrigt et for tidligt Tillykke!

Anmeld

30. september 2010

Dictes mor

En middag på Niels Bugges Kro, det gjorde vi sidste uge, da vi havde været sammen i 8 år. Det var helt fantastisk! Den bedste aften jeg har haft i meget meget lang tid.

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

En middag på Niels Bugges Kro, det gjorde vi sidste uge, da vi havde været sammen i 8 år. Det var helt fantastisk! Den bedste aften jeg har haft i meget meget lang tid.

Uh det lyder vildt lækkert - men det er mere end hvad min SU-pung kan holde til...sådan en middag render jo hurtigt op i 1000 kr for os begge...må vist sigte lidt lavere....

Anmeld

30. september 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Uh det lyder vildt lækkert - men det er mere end hvad min SU-pung kan holde til...sådan en middag render jo hurtigt op i 1000 kr for os begge...må vist sigte lidt lavere....

Ja det er rigtigt, det var det det kostede for os. Men hold da op en aften Hmm, hvad skal man så lige finde på...

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Ja det er rigtigt, det var det det kostede for os. Men hold da op en aften Hmm, hvad skal man så lige finde på...

Ja

overvejer om jeg "bare" skal købe lidt nyt til hans garderobe - han kan godt lide at få nyt tøj, men køber det aldrig selv...

Anmeld

30. september 2010

anna-jonas

Få tøserne passet....................lav en lækker madkurv, tag ham med i skoven, eller på museum eller andet..............forkæl ham lidt.

Eller måske har svømmehalllen i Viborg sådan en wellness aften. Du ved ligesom i Spaniens svømmehal, hvor der hver lørdag aften var voksen-svømning, med dæmpet lys, varmere vand, sterainlys ved kanten af bassinet og frisk frugt og lidt drikkelse. Det kostede vist ikke mere end 50-100 kr. pr. mand.

Knus Mette

Anmeld

30. september 2010

anna-jonas

Hallo.............se lige hvad jeg fandt.

http://viborg.dk/db/kultur.nsf/Alle/08379624EFF29F9BC125745000499356?OpenDocument

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Hallo.............se lige hvad jeg fandt.

http://viborg.dk/db/kultur.nsf/Alle/08379624EFF29F9BC125745000499356?OpenDocument

Viborg Svømmehal tilbyder wellness på følgende tider 1. Maj - 31. August.

Ved heller ikke om det liiige er det....vi skal i øvrigt til Tina Dickow-koncert her i november, så synes egentlig vi har en glæde-os-til-dag...men en tur i biffen ville måske glæde min filmnørdede husbond

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Få tøserne passet....................lav en lækker madkurv, tag ham med i skoven, eller på museum eller andet..............forkæl ham lidt.

Eller måske har svømmehalllen i Viborg sådan en wellness aften. Du ved ligesom i Spaniens svømmehal, hvor der hver lørdag aften var voksen-svømning, med dæmpet lys, varmere vand, sterainlys ved kanten af bassinet og frisk frugt og lidt drikkelse. Det kostede vist ikke mere end 50-100 kr. pr. mand.

Knus Mette

det var en god ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.