Se min kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Karo

Jeg var på kagekursus i går i rødovre og fik lavet denne kage. Jeg har aldrig arbejdet med fondant før så syndes den er okay, men kan godt se at øvelse gør mester
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Ida.

Den er fin!!

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg var på kagekursus i går i rødovre og fik lavet denne kage. Jeg har aldrig arbejdet med fondant før så syndes den er okay, men kan godt se at øvelse gør mester

ih Katja, vi har bare hverken haft tid, råd eller overskud! men jeg ville gerne have været med!

og hold da op mand, den kage er sgu da super flot! godt gået!!!

Anmeld

30. september 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

ih Katja, vi har bare hverken haft tid, råd eller overskud! men jeg ville gerne have været med!

og hold da op mand, den kage er sgu da super flot! godt gået!!!

Jeg ville også meget gerne have haft dig med.

Måske vi en anden gang kan finde et kursus hvor det passer for os begge to.

Anmeld

30. september 2010

TbCp

Ajjj hvor er den god!

Hvad er der i?

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Den er ski*e flot! Den pirat er bare SÅ fin! Håber den smagte. Jeg er slet ikke misundelig

Anmeld

30. september 2010

Karo

TbCp skriver:

Ajjj hvor er den god!

Hvad er der i?

Det var bare en ganske almindelig chokolade kage hvor der var smurt smærcreme ovenpå.

Selv kagen fik vi udleveret så det er kun pynten jeg selv har lavet.

Anmeld

30. september 2010

TbCp

Karo skriver:

Det var bare en ganske almindelig chokolade kage hvor der var smurt smærcreme ovenpå.

Selv kagen fik vi udleveret så det er kun pynten jeg selv har lavet.

Arh okay

Men fin er den ihvertfald.... jeg tør aldrig rigtig lave noget der skal ligne noget Og synes din lille sørøver er så fin!

Anmeld

30. september 2010

Karo

TbCp skriver:

Arh okay

Men fin er den ihvertfald.... jeg tør aldrig rigtig lave noget der skal ligne noget Og synes din lille sørøver er så fin!

Jeg havde dog noget svært ved at få lavet hans ansigt helt glat. Og efter at have rullet det i en evighed blev jeg enig med mig selv om at da det jo er en sørøver så kunne jeg jo bare bortforklarer det med at det var med vilje da sørøver jo har ar

Anmeld

30. september 2010

TbCp

Karo skriver:

Jeg havde dog noget svært ved at få lavet hans ansigt helt glat. Og efter at have rullet det i en evighed blev jeg enig med mig selv om at da det jo er en sørøver så kunne jeg jo bare bortforklarer det med at det var med vilje da sørøver jo har ar

HIhihi jamen selvfølgelig da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.