Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er hun fin, især vild med det sidste billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guuuud hvor er hun bare skøn!!! Sikke et hår
Nååååhhh hvor er hun dejlig... og sikke et dejligt hår...
MAjbritt
lillespurv20 skriver: dejlig dejlig dejlig hun er bare for sød!
dejlig dejlig dejlig hun er bare for sød!
dorthemus skriver: Sikke en smuksak Og så det blonde hår...ihhh Glæder mig at se hende snart RIGTIGT
Sikke en smuksak Og så det blonde hår...ihhh
Glæder mig at se hende snart RIGTIGT
D.B.L skriver: Hvor er hun fin, især vild med det sidste billede
Maria. skriver: Tak smukke! <3
Tak smukke! <3
Maria. skriver: Ja, så gik der 4 måneder.. D. 25/9 havde vi 4 måneders fødselsdag SP kommer i morgen, og er meget spændt på hvad hun vejer og hvor kang hun er, for hun har ikke været her i 2 måneder nu!! Malou stortrives, og er stadig det nemmeste barn jeg nogensinde har mødt! Hun sover om natten og tager også gerne 3-4 lure om dagen på ca. 1 time af gangen.. Hun er kun sur når hun er rigtig sulten, så det er skønt!! Hun snakker rigtig meget nu, og tager gerne en rulletur en gang i mellem. Fødderne har hun opdaget nu. Livet er skønt! Lidt billeder..
Ja, så gik der 4 måneder.. D. 25/9 havde vi 4 måneders fødselsdag SP kommer i morgen, og er meget spændt på hvad hun vejer og hvor kang hun er, for hun har ikke været her i 2 måneder nu!!
Malou stortrives, og er stadig det nemmeste barn jeg nogensinde har mødt! Hun sover om natten og tager også gerne 3-4 lure om dagen på ca. 1 time af gangen.. Hun er kun sur når hun er rigtig sulten, så det er skønt!! Hun snakker rigtig meget nu, og tager gerne en rulletur en gang i mellem. Fødderne har hun opdaget nu. Livet er skønt!
Lidt billeder..
Ej hvor er hun dejlig
lillespurv20 skriver: lidt sjovt at lærke bliver 6 mdr den 11 okt og hun vejer os 6,6 kg en lille myre jeg har mig
lidt sjovt at lærke bliver 6 mdr den 11 okt og hun vejer os 6,6 kg en lille myre jeg har mig
lisbeth2910 skriver: Guuuud hvor er hun bare skøn!!! Sikke et hår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128