Hej Mussen 2
Jeg har brugt Asonor i næste 4 år og det virker på mig. Når jeg i enkelte perioder har stoppet med at anvende produktet er jeg begyndt at snorke igen.
Jeg kender flere i min omgangskreds, herunder også min samlever, som bruger Asonor.
Det er i øvrigt helt normalt at man begynder at snorke under og efter sin graviditet.
Du kan købe Asonor på Apoteket og personalet kan sikkert også give dig noget rådgivning, men af produktets mærkning fremgår det at Asonor er registreret og godkendt af EU myndighederne i henhold til "COUNCIL DIRECTIVE 93/42/EEC". Dette er en opfattende sag at læse men hvis du har mod på det, kan du søge på "COUNCIL DIRECTIVE 93/42/EEC" og finde mere information.
For at gøre en lang historie kort betyder mærkningen af Asonor, at de lægefaglige myndigheder - i Danmark er dette Lægemiddelstyrelsen - bl.a. har verificeret om producenten/leverandøren har dokumentation for om produktet er sikkert at anvende og om producentens/leverandørens anprisninger (påstande) er korrekte – dvs. om produktet har den effekt som er oplyst.
Du kan derfor som udgangspunk være sikker på at produktet har de egenskaber som er oplyst.
Anmeld