Hjælp til valg af fagforening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2010

forår

Jeg er idag medlem af Ledernes Hovedorganisation, da jeg har en leder stilling. Men når jeg vender tilbage på job efter barsel bliver jeg en ganske almindelig medarbejder(efter eget valg) og skal derfor skifte fagforening.

Synes at det er en jungel at finde rundt i, så tænkte om nogen kunne hjælpe mig med at anbefale en fagforening...og gerne en SUPER billig en af slagsen.

Jeg arbejder i detailbranchen, hvis det har noget at sige idag

kram Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

aarhusmor

STA er god og billig.

Anmeld

30. september 2010

9510

Jeg er i 3f, absolut ikke billig, men de har hjulpet når jeg har haft brug for det, og det er vigtigt for mig... Men der er vel næsten frit valg på alle hylder efterhånden

Anmeld

30. september 2010

Mille83

Jeg er selv tillidsrepræsentant og medlem af HK - det jeg kan sige er bare  Selvom de er dyre, hjælper de med ALT hvis DU har brug for det

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

forår skriver:

Jeg er idag medlem af Ledernes Hovedorganisation, da jeg har en leder stilling. Men når jeg vender tilbage på job efter barsel bliver jeg en ganske almindelig medarbejder(efter eget valg) og skal derfor skifte fagforening.

Synes at det er en jungel at finde rundt i, så tænkte om nogen kunne hjælpe mig med at anbefale en fagforening...og gerne en SUPER billig en af slagsen.

kram Dea

jeg er medlem af HK, er laborant... dog pt. sygemeldt

HK har hjulpet mig meget, men den er også lidt i den dyre ende

Anmeld

30. september 2010

JulieE

forår skriver:

kram Dea

Klart HK. det erd em der dækker dit område og derfor kan yde digd en bedste hjælp, hvis der opstår problemer

Anmeld

30. september 2010

L.J.L

Jeg er medlem af det faglige hus, danmarks billigste, og de har da indtil videre været mig behjælpelig når jeg har haft spørgsmål, har heller ikke hørt noget dårligt om dem

Giver 350,- for både A-kasse og fagforening om mdr.

Anmeld

30. september 2010

forår

Tak for svar indtil vidre dejligt med noget konkret kan se på..tak

Anmeld

30. september 2010

Karo

Jeg er også medlem af HK. Det er jeg da det er dem der har forhandlingsretten for laboranter (som jeg er). Ved ikke hvem der har forhandlingsretten i din brance, men syndes personligt det er bedst at vælge dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.