Åhhh der er ikke noget værre end når man skal gå og vente. Jeg synes du skal ringe til sundhedsplejersken og bede hende komme forbi. At måle et barne/baby hovede er faktisk slet ikke så nemt. Hvis ikke det måles præcist samme sted hver gang så er det jo netop at det enten ser ud som om det vokser for lidt eller for meget.
Der kan være stor forskel på hvor de målte ved fødslen og hvor din læge måler nu.
Kan ikke huske hvilken en af mine unger det var, men ved første lægebesøg var hendes hovede krympet.......hæ hæ, mener det var min nr 2 og lægen var meget påståelig. Men jeg ved af prof. erfaring at det er svært, så jeg trak på smilebåndet og sagde at det kom hun nok efter igen.............vi fik ret hurtig ny læge, men det var der nu også andre årsager til!!!
Selvfølgelig skal man være obs på at der ikke er noget galt, men hvis din lille pige er velfungerende, sover godt, spiser fint og ellers er rimelig glad og trives så tvivler jeg meget på at noget er galt. Ved tryk i hovedet skulle man forvente en del gener for din lille pige!
Men bed din SP'er om at komme forbi og se på din datter. Så du kan få lidt ro i sindet.
Knus Kamelia 
Anmeld