Solbriller til mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

fam.4xc

Nu tror jeg jeg har fundet en gave ide til manden min på fredag på vores 5 års dag...

Claes har nemlig de grimmest 80 rayban briller der overhovedet ik passer til ham eller hans image:D
Han har haft dem så længe jeg har kendt ham og jeg synes de er lige grimme hver gang han hiver dem frem!
Det er godt nok mest når han skal køre bil, men hvis nu han havde nogen fede nogen ku de jo måske blive brugt noget mere :P

MEN jeg tænker lidt dyrberg Kern MEN solbriller, eller kender I andre fede steder jeg kan finde nogen??
Det behøver som sådan ik være et mærke, bare fede :))

Kram Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

twinboys

Hej hos Thiele har de også mange fede solbriller i mange forskellige lækre mærker.... Og priser :))

God idé med gaven og hjertelig tillykke...(L):)(L):)

Mvh Majbritt

Anmeld

28. juli 2008

Bastian

Følger med her... Min mand lider af solbrillefobi og har hidtil nægtet at gå med dem. Men han er med alderen blevet utrolig sensitiv overfor lys, at nu er der ingen vej udenom. Hvis han selv skulle finde nogle, ville han sikkert som Claus finde nogle, der slet ikke passer til ham.

Og et tidligt tillykke med 5 års dagen! Har I noget særlig planlagt?

KH Lise, der har KOBBERbryllup til december 8(

Anmeld

28. juli 2008

fam.4xc

hold da ferie kobberbryllup - der er dage jeg tænker der når vi sku ik, på trods af vi kun har været gift i snart 3mdr :P

Jeg ved ingenting om dagen, det er Claes der står for det, men vi har ingen barnepige, så det blir vist bare en hyggedag med børnene, og så må vi ud og spise alene næste uge når vi er på Bornholm med mine forældre ;-)

Kram Camilla

Anmeld

28. juli 2008

twinboys

Hej får helt lyst til at passe dine kære unger, mens I kan få en hyggelig aften sammen, bare jer 2...(L)(L)(L)(L)

Knuzer fra Majbritt

Anmeld

28. juli 2008

fam.4xc

Du sød:P men nu er det jo ik det vi er bedst til.... Faktisk har vi jo kun været uden Caroline en gang mens jeg ventede Catrine og der sad vi begge på nåle for at komme hjem - Caroline hyggede sig fint med mormor og morfar :D

Så vi har mest gjort det at far kom tidligt hjem og så hygget mens hun har været i vugger, men nu er lillesøster her jo hele tiden så den går ik lige mere - men den tid kommer jo igen;)

Kram Camilla

Anmeld

28. juli 2008

MorCamilla

Hej Camilla.

Ej hvor sjovt, ikke bare hedder vi det samme, vi har også mødt vores mænd samme dag.. Vi har også 5 års dag på fredag, D. 1 august... ;)

Knus fra Camilla som bare ville fortælle det :))

Anmeld

28. juli 2008

fam.4xc

Tillykke med jer og ha en dejlig dag (H)

Anmeld

28. juli 2008

Bastian

fam.4xc skriver:

hold da ferie kobberbryllup - der er dage jeg tænker der når vi sku ik, på trods af vi kun har været gift i snart 3mdr :P

Jeg ved ingenting om dagen, det er Claes der står for det, men vi har ingen barnepige, så det blir vist bare en hyggedag med børnene, og så må vi ud og spise alene næste uge når vi er på Bornholm med mine forældre ;-)

Kram Camilla

Det lyder bare så dejlig, at du ikke skal stå for noget. Håber Claes finder på noget rigtig godt! Åhhh Bornholm, det lyder bare SKØNT!

Anmeld

28. juli 2008

MorCamilla

fam.4xc skriver:

Tillykke med jer og ha en dejlig dag (H)

Tak for det.. og I lige måde ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.