Det er jeg ked af at høre.
Prøv at vise ham det her link:
http://www.depnet.dk/universe3/how_to_help/Jeg synes du bliver nødt til at sætte dig stille og roligt ned og snakke med din mand om hvad du kan og ikke kan.
Jeg kan fortælle at herhjemme er det altid min mand der tager sønnemand med i børnehave. Jeg har tidligere haft en depression, og selvom jeg hævder at jeg er ovre den, så er jeg bare udbrændt istedet og sover dårligt om natten.
Jeg kan ikke klare at aflevere den lille om morgenen, for det er det eneste tidspunkt jeg kan sove på.
Der har været enkelte gange hvor jeg har hjulpet min mand, fordi han var i en situation hvor det krævede det. Men jeg har også sagt fra og foreslået ham muligheder for ændringer i hans dag. F.eks. har jeg tit fortalt ham, at hvis han f.eks. skulle lægge begge sæder ned i bilen i forbindelse med jobbet. Så måtte han aflevere sønnemand først og så komme hjem og sætte autostolen fra sig og lægge sine sæder ned. Og det virker!
Jeg tænker lidt når jeg har læst dine andre tråde omkring din svigerfar - og når jeg sammenligner med min egen svigerfar, som lyder på samme måde - at så kan det være at han var flink overfor dig sidste gang, fordi han har fundet på en ny strategi. Nemlig at påvirke din mand i stedet.
Jeg tror du skal spørge din mand direkte om det? Det ville jeg gøre.
Han er jo normalt forstående ikke?!
Knus
Pernille
Anmeld