Rosa stort tillykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihh tusind tak piger D.30.september er en rigtig god dag at have fødselsdag på - man får f.eks. sin første SU på sin fødselsdag, og hører automatisk til sommerkvartalet så man ikke skal vente til januar som dem der fødes 1.oktober

Og så skete der det i morges - efter jeg blev vækket kl 4.30 med svensk skønsang og en hyperfrisk Bassimut - at jeg fik en sms fra min bedste veninde som er gået 10 dage over tid at nu kørte de til fødegangen, der var 3 minutter mellem veerne og nu var det alvor - så jeg kommer til at dele fødselsdag med lille Sylvester

Nu går jeg så bare og venter på nyt fra dem, og venter på de 3 hold gæster jeg skal have i løbet af dagen - herunder smukke DK som kommer og hjælper mig med at brænde fødselsdagspenge af

Så tusind tak for jeres hilsner - det bliver en FANTASTISK dejlig dag!!!

Knus og kram

Rosa - 27 år idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Loa

Rosa skriver:

Ihh tusind tak piger D.30.september er en rigtig god dag at have fødselsdag på - man får f.eks. sin første SU på sin fødselsdag, og hører automatisk til sommerkvartalet så man ikke skal vente til januar som dem der fødes 1.oktober

Og så skete der det i morges - efter jeg blev vækket kl 4.30 med svensk skønsang og en hyperfrisk Bassimut - at jeg fik en sms fra min bedste veninde som er gået 10 dage over tid at nu kørte de til fødegangen, der var 3 minutter mellem veerne og nu var det alvor - så jeg kommer til at dele fødselsdag med lille Sylvester

Nu går jeg så bare og venter på nyt fra dem, og venter på de 3 hold gæster jeg skal have i løbet af dagen - herunder smukke DK som kommer og hjælper mig med at brænde fødselsdagspenge af

Knus og kram

Rosa - 27 år idag

Årh lyder da bare som om det er/bliver en rigtig dejlig dag

Anmeld

30. september 2010

SaNiNa

Tillykke her fra osse og rigtig goddag til jer

Anmeld

30. september 2010

Svei

STORT tillykke til dig, smukke Rosa...noget nyt med boligdrømmene..

Anmeld

30. september 2010

Sasja77

Tillykke med dagen

Anmeld

30. september 2010

frk Jensen

tillykke med dagen

Anmeld

30. september 2010

Vingummien

Tillykke

Anmeld

30. september 2010

Malene84

Rosa skriver:

Knus og kram

Rosa - 27 år idag

Hey Miss-jeg-sletter-Malene84-fra-vennelisten

-lig tillykke med dagen og tusind tak for det gode vejr over København! SKØØØNT!!! UUUHH... kan drengene og jeg ikke nå at være med på dig og DK's shoppingtur  BILLEDER PÅ AF ALT DET I FÅR KØBT!!! Hils hende og hav en dejlig, dejlige dag  Vi skrives ved...

MØØØØS

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

Hey Miss-jeg-sletter-Malene84-fra-vennelisten

-lig tillykke med dagen og tusind tak for det gode vejr over København! SKØØØNT!!! UUUHH... kan drengene og jeg ikke nå at være med på dig og DK's shoppingtur  BILLEDER PÅ AF ALT DET I FÅR KØBT!!! Hils hende og hav en dejlig, dejlige dag  Vi skrives ved...

MØØØØS

Hej miss-jeg-har-en-perfekt-mave-efter-at-have-båret-og-født-TVILLINGER!!!

Tusind tak  - og du kan tro jeg skal vise jer billeder!!! Håber vejret holder og at I også får en deeejlig dag!

Knus og kram

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Knus og kram

Rosa - 27 år idag

wuuuuuut wuuuuuuuut tillykke!!! :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.