Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Lullaby

Problemet er at min den mindste er syg. Hun var syg igår og jeg meldte egentlig ud at jeg godt kunne komme idag (er lærer) men nu er manden også blevet syg og derfor kan han ikke passe hende. Jeg har forældremøde i aften. Det er ikke min klasse. Jeg er klasselærer men matematiklærer i denne klasse. Desuden er det en sammenbragt klasse hvor jeg har mat i den ene og har ikke noget med den anden at gøre. Forældremødet er for begge klasser.

Nu er mit dilemma om jeg skal sige jeg godt kan komme iaften selvom det vil kræve at jeg skal sørge for hjælp til manden eller om jeg skal fastholde min ret til barnets sygedag også gælder om aftenen? Jeg er meget i tvivl for føler lidt at jeg svigter selvom jeg ved, at jeg bare vil være på i 5 min for så er min del overstået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Frk. Himmelblå

Godmorgen

Jeg synes, du skal deltage i forældremødet i det omfang, det er muligt. Du kan evt. gå igen efter dit indlæg og aftale med de andre lærere, at du taler først.

Jeg tror, du vil have det bedst med dig selv på den måde. Synes, jeg kan læse ud fra det, du skriver, at du faktisk ikke vil bryde dig om at blive hjemme, - og hvad nytter det så at holde på "sin ret" til det?

Ring/mail til kollega og aftal nærmere!

God bedring med familien 

Anmeld

30. september 2010

Lullaby

SeptemberBaby skriver:

Godmorgen

Jeg synes, du skal deltage i forældremødet i det omfang, det er muligt. Du kan evt. gå igen efter dit indlæg og aftale med de andre lærere, at du taler først.

Jeg tror, du vil have det bedst med dig selv på den måde. Synes, jeg kan læse ud fra det, du skriver, at du faktisk ikke vil bryde dig om at blive hjemme, - og hvad nytter det så at holde på "sin ret" til det?

Ring/mail til kollega og aftal nærmere!