Øhm, bagage til baby på ferie!??? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2010

elluL

Hej igen.
Ja nu rejser vi jo på fredag, og er igang med at pakke. Man må jo kun have 15 kg med hver i kufftertne. Men vi er så blevet i tvivl om man må ha ekstra bagage vægt når man nu rejser med et barn på 4 måneder??? Vi rejser med Thomas Cook Airlines, Er der nogen der ved noget? Vi kan simpelthen ikke få vægten ned på 15 kg, vi har jo både flasker og jeg ved ikke hvad med til ham.. Hmm. Hjælp tøser..

Knus Lulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Mor-til-asta-09

Jeg er faktisk næsten sikker på i max må have 30 kg med til sammen.. Vi skal afsted til jul, dog er asta 1½ til den tid.. Men vi har besluttet at bleer og vådservietter køber vi dernede, da de har de samme som herhjemme.. Så slipper vi for de ekstra kg, også bare har lidt med som håndbagage.. Vi må ihvertfald kun have bagage med som for 2 voksne..

Anmeld

29. september 2010

Thalia

Jeg er ret sikker på at beby ikke må have bagage med  - medmindre i betaler ekstra for det. Baby bruger jo ikke et sæde og tæller derfor ikke med i flyets vægtregnskab.

Anmeld

29. september 2010

MariaJ

Det afhænger af flyselskabet. Jeg har rejst med SAS flere gange med Johanna. Der får babyen en egen elektronisk billet og eget boardingkort selvom den ikke får sin egen plads. På den elektroniske billet står der "bagage allowance 10 kg", så i det tilfælde udløser baby altså ekstra bagagekilo.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.