Amalie's verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Papaya

Kristina V skriver:

Arhme, var os flad af grin her... total go tv underholdning i aften..

Mon ikke hun får et shok når hun ser disse programmer, og høre hvor tumpet hun faktisk lyder!!

Det tror jeg ikke du skal regne med, tror simpelthen ikke at hun ved at hun er dummere end snot, men med den mor hun har så kan det jo ikke blive anderledes!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Marco2

Mon ikke hun får et shok når hun ser disse programmer, og høre hvor tumpet hun faktisk lyder!!

Nej det gør hun bestemt ikke.

Hun udtaler at hun nu har "fået fornyet respekt og ikke bare er hende fra Paradise.....!

http://vip.tv2.dk/article.php/id-33791889:amalie-nu-er-der-respekt-om-mig.html

Anmeld

30. september 2010

Laura.

Jeg krummer simpelthen tæer når hun åbner munden..!

Jeg ser ikke Amalies Verden, for vil ikke støtte hendes program.. Men så Aloha - Casper Christensen talkshow, hvor hun og hendes mor var gæst i... og morens kommentarer er næsten lige så slemme/dårlige som Amalies..

Anmeld

30. september 2010

Papaya

Dk_lady skriver:

Jeg krummer simpelthen tæer når hun åbner munden..!

Jeg ser ikke Amalies Verden, for vil ikke støtte hendes program.. Men så Aloha - Casper Christensen talkshow, hvor hun og hendes mor var gæst i... og morens kommentarer er næsten lige så slemme/dårlige som Amalies..

Du har fuldstændig ret!! Jeg ser det hellere, men der kommer jo hele tiden klip i reklamerne fra hendes program, og man høre ikke andet i radioen når man køre bil.. Så det er slet ikke så nemt at undgå at høre om hende..

Anmeld

30. september 2010

Kristina V

Marco2 skriver:

Nej det gør hun bestemt ikke.

Hun udtaler at hun nu har "fået fornyet respekt og ikke bare er hende fra Paradise.....!

http://vip.tv2.dk/article.php/id-33791889:amalie-nu-er-der-respekt-om-mig.html

Haha OMG.. Tænk at være så blank...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.