Just eat... dvs. om 2,5 time...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejj, hvor er det bare komisk!!! For snart 2 timer siden bestilte jeg og Svenskefanden, skrupsultne en ordentlig omgang græsk via justeat.dk. Jeg får en bekræftelse fra restauranten om at maden vil blive leveret kl 19 - fint nok, det var laaaang tid at vente, men vi godtager den...

Kl 19.30 opdager jeg at der står en forkert adresse på kviteringen (som står rigtig nok på min profil) så vi tænker at det nok er derfor vi ikke har set skyggen af vores mad - dog undrer det os meget at de ikke har ringet (mit nummer var rigtigt nok) når de nu var 1/2 time for sent på den eller evt. kørt til en forkert adresse...

Vi ringer op til deres nummer - som ikke eksisterer Støver et andet nummer op på DGS - som heller ikke eksisterer Så ringer jeg til justeat, som heldigvis er rigtig søde og tager sagen videre. De ringer så tilbage og belkager - alle numre på restauranten eksisterer åbenbart ikke... Hun annullerer vores bestilling, og vi ærger os HELT vildt fordi vi nu er ved at gå fuldstændig kolde begge to af sult! Svenskefanden tager så en for holdet og trækker i klunset for at hente mad fra Mågen... Og så ringer telefonen... Det er restauranten der vil høre hvor den forkerte adresse ligger henne og undskylde at de er så sent på den - jeg retter ham så, og vi får vores mad leveret om 5 minutter... "Kun" 2,5 time efter bestilling 

Meeen lur mig om jeg ikke lige "glemmer" at ringe til justeat og fortælle at vi altså har fået maden og derfor gerne vil betale alligevel

God apetit til jer!!!

Rosa - med tzatiki til op over begge (røde) ører!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

oo

jeg ville nok glemme at ringe herhjemme står den på nettos frysepizza...til desperate housewives....

Anmeld

29. september 2010

LotteN

hehe, jamen det er da lidt af en oplevelse, som der kan blive fortalt et par gange

Håber I nyder den gode gratise mad - det smager jo oftest bedre

Anmeld

29. september 2010

Trolde_mor

Så er det da spændende at se hvordan maden er og om den er varm. Men hold da op, i må da virkelig også være ved at dø af sult.

Men ja, ville da også glemme at ringe, når man får maden SÅ sent. Men har de ikke sådan en reklame med at maden er gratis hvis der går længere end x-antal tid?

Bon appetitte til jer begge - håber maden var værd at vente på

Anmeld

29. september 2010

DK

Arghh hvor træls!!

Og i skal vel også tidligt i seng, så svenskefanden kan nå et sidste put med en 26 årig i resten af hans liv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.