Ejj, hvor er det bare komisk!!! For snart 2 timer siden bestilte jeg og Svenskefanden, skrupsultne en ordentlig omgang græsk via justeat.dk. Jeg får en bekræftelse fra restauranten om at maden vil blive leveret kl 19 - fint nok, det var laaaang tid at vente, men vi godtager den...
Kl 19.30 opdager jeg at der står en forkert adresse på kviteringen (som står rigtig nok på min profil) så vi tænker at det nok er derfor vi ikke har set skyggen af vores mad - dog undrer det os meget at de ikke har ringet (mit nummer var rigtigt nok) når de nu var 1/2 time for sent på den eller evt. kørt til en forkert adresse...
Vi ringer op til deres nummer - som ikke eksisterer
Støver et andet nummer op på DGS - som heller ikke eksisterer
Så ringer jeg til justeat, som heldigvis er rigtig søde og tager sagen videre. De ringer så tilbage og belkager - alle numre på restauranten eksisterer åbenbart ikke... Hun annullerer vores bestilling, og vi ærger os HELT vildt fordi vi nu er ved at gå fuldstændig kolde begge to af sult! Svenskefanden tager så en for holdet og trækker i klunset for at hente mad fra Mågen... Og så ringer telefonen... Det er restauranten der vil høre hvor den forkerte adresse ligger henne og undskylde at de er så sent på den - jeg retter ham så, og vi får vores mad leveret om 5 minutter... "Kun" 2,5 time efter bestilling 
Meeen lur mig om jeg ikke lige "glemmer" at ringe til justeat og fortælle at vi altså har fået maden og derfor gerne vil betale alligevel 
God apetit til jer!!!
Rosa - med tzatiki til op over begge (røde) ører!
Anmeld