Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Risen skriver: Hej piger, Idag var jeg til babysvømning med lille Clara og det gik super fint. Hun er en værre lille vandhund som kejtede rundt i vandet og det skulle bestemt også smages på. Efter svømning tog hun en lur på 30 min og så så jeg mit snit til liiiige at tage en tur i fields og gå på lidt shopping.. Men nej det var bestemt ikke det som Clara gad, hun græd og græd uafbrudt og det eneste hun ville var at hænge på skulderen hvilket ikke er så praktisk når man også har barnevogn med. Da vi så vi kom hjem, gik hun ud som et lys. Kommer hjem og har egentlig mest lyst til at tude da jeg ser min hund har haft fat i min makeup taske og ødelagt diverse Dior , Kiko & nilens jord. Vores eller hvide sofa var smurt ind i flydende eyeliner og blå øjenskygge. Resterne fra mit spejl og Nilens jord lå udover hele gulvet. Årrh var ved at blive sindssyg. Ringede til Rasmus og sagde jeg simpelthen var ved at gå ned med stress nu hihi.. Nå han kommer hjem kort efter , rydder op over det hele, smider mig i bad, ordner Clara. Kommer så derefter ud til en stor buket blomster og en lille æske. Jeg spørger "hvad er det?" Og han siger så "ikke noget". Mig "Ej skat, hvad er det" Ham "Jamen så kig dog" Åbner den og der ligger de fineste ringe , hvorefter Rasmus spørger "Vil du gifte dig med mig?" Tror nok lige en møg dag kan vende på nulkommasyv
Hej piger,
Idag var jeg til babysvømning med lille Clara og det gik super fint. Hun er en værre lille vandhund som kejtede rundt i vandet og det skulle bestemt også smages på. Efter svømning tog hun en lur på 30 min og så så jeg mit snit til liiiige at tage en tur i fields og gå på lidt shopping.. Men nej det var bestemt ikke det som Clara gad, hun græd og græd uafbrudt og det eneste hun ville var at hænge på skulderen hvilket ikke er så praktisk når man også har barnevogn med. Da vi så vi kom hjem, gik hun ud som et lys. Kommer hjem og har egentlig mest lyst til at tude da jeg ser min hund har haft fat i min makeup taske og ødelagt diverse Dior , Kiko & nilens jord. Vores eller hvide sofa var smurt ind i flydende eyeliner og blå øjenskygge. Resterne fra mit spejl og Nilens jord lå udover hele gulvet. Årrh var ved at blive sindssyg. Ringede til Rasmus og sagde jeg simpelthen var ved at gå ned med stress nu hihi.. Nå han kommer hjem kort efter , rydder op over det hele, smider mig i bad, ordner Clara. Kommer så derefter ud til en stor buket blomster og en lille æske.
Jeg spørger "hvad er det?"
Og han siger så "ikke noget".
Mig "Ej skat, hvad er det"
Ham "Jamen så kig dog"
Åbner den og der ligger de fineste ringe , hvorefter Rasmus spørger "Vil du gifte dig med mig?"
Tror nok lige en møg dag kan vende på nulkommasyv
Hvor er det træls du har haft sådan en møgdag.. Men hold da op han fik lige humøret op igen Dejligt.. Stort tillykke, hvis du self sagde ja Som jeg ikke tvivler på du gjorde... hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op! Stort tillykke til jer begge
Tillykke (går stærkt ud fra du sagde ja ) Det lyder bare så romantisk
Risen skriver: Haha tak, ja en dejlig møgdag ;P Nej ikke en præcis dato men vi snakker om sommeren 2012
Haha tak, ja en dejlig møgdag ;P
Nej ikke en præcis dato men vi snakker om sommeren 2012
Stort tillykke med forlovelsen!! Blev selv friet til på vores datters Barnedåb den 5 september i år og vi skal også giftes sommeren 2012
Ha ha stort tillykke.
Åhhh, hvor dejligt, det var da bare perfekt timet - SÅ romantisk. Stort tillykke herfra
Sikke en fantastisk møg dag - Selvom den startede lidt dårligt må man da sige den endte bedre end du havde drømt om...
Tillykke
jaaa elsker når en møg dag bliver til den bedste i verden... KÆMPE TILLYKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128