Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvornår er der genudsendelse??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun blev spurgt : "Er det vigtigst for dig at være KENDT eller at være ANERKENDT?"
....Og så var hun lost, da hun kun forstod ordet "kendt"
hun sagde ikke noget, bare "hvad betyder det"?? jesus christ!
Jamen altså! Hun kan da få en doktorgrad i tomhjerne!!
JustAnotherName skriver: Hun blev spurgt : "Er det vigtigst for dig at være KENDT eller at være ANERKENDT?" ....Og så var hun lost, da hun kun forstod ordet "kendt"
Tilmeldt skriver: Hun er da ik nogen Mariah Carey, men synes ik hun lyder forfærdelig.. Jeg kunne ik stille mig op og gøre det bedre i hvert fald!!
Hun er da ik nogen Mariah Carey, men synes ik hun lyder forfærdelig.. Jeg kunne ik stille mig op og gøre det bedre i hvert fald!!
Enig.
Det er så nemt at være kritisk og dømmende!!
Godt nok har jeg hørt MANGE der synger LANGT bedre.Men SÅ forfærdeligt synger hun jo altså heller ikke. Hun kan jo godt!
Maise skriver: hvornår er der genudsendelse??
søndag kl 18!
kitty skriver: søndag kl 18!
skørt tidspunkt, hmm kan man købe sig til det på nutv??
Maise skriver: skørt tidspunkt, hmm kan man købe sig til det på nutv??
Nej, det er kanal 4 progammerne. Måske over tv3.dk?? Ved det ikke.... Jeg ser alt for meget tv, så jeg skal nok nå det søndag
kitty skriver: Kom så mutti. Hvad sagde hun det betød? Jeg fik ikke lov at se det, så du er min livline
Kom så mutti. Hvad sagde hun det betød? Jeg fik ikke lov at se det, så du er min livline
De andre tøser kom mig i forkøbet
kitty skriver: Nej, det er kanal 4 progammerne. Måske over tv3.dk?? Ved det ikke.... Jeg ser alt for meget tv, så jeg skal nok nå det søndag
argh nå ja, det gør jeg også. her er det bare crimial minds, house, numbers, og den dur.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128