Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er med på en kigger! Jeg elsker kål, men det ender næsten altid med salat.
Hvidkål skåret i strimler og kogt længe er fantastisk sammen med millionbøf, som "falsk" pasta!! Det lyder underligt, men det smager skønt!
Jeg kan jo godt li grønkål, stuvet hvidkål - hvidkål er godt i suppe;-) Men ellers er jeg rimelig blank.
jeg kigger også lige med. kan godt li kål, men er helt blank for ideer.
Susan1978 skriver: Kål rød, hvid, spids osv ligger jo alle vegne nu til ingen penge da de er klar fra bønderne - jeg kan godt lide kål, men min mir har aldrig lavet det ret meget, så kom med jeres bedste opskrifter som involverer kål.
Kål rød, hvid, spids osv ligger jo alle vegne nu til ingen penge da de er klar fra bønderne - jeg kan godt lide kål, men min mir har aldrig lavet det ret meget, så kom med jeres bedste opskrifter som involverer kål.
Jeg snitter hvidkål og kommer det i kødsovsen.
Brun kylling strimler i en gryde også putter du snittet hvidkål i og peberfrugt champion efter behag, også putter du kokos mælk i også red currypast i og røre også lader du det stå og hygge sig i ca 1½ time så er det hele super lækkert også ris til hold nu kæft det er godt
Stuvet hvidkål. Og så chop suey som er en af mine yndlingsretter. Mmmmmm.
Hver gang jeg laver noget i wok, putter jeg som regel hvidkål eller spidskål i. Ellers er der jo en salat med appelsin. Rigtig lækkert.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128