Jeres bedste opskrift med kål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.906 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Susan1978

Kål rød, hvid, spids osv ligger jo alle vegne nu til ingen penge da de er klar fra bønderne - jeg kan godt lide kål, men min mir har aldrig lavet det ret meget, så kom med jeres bedste opskrifter som involverer kål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

otlitrom

Jeg er med på en kigger! Jeg elsker kål, men det ender næsten altid med salat.

Hvidkål skåret i strimler og kogt længe er fantastisk sammen med millionbøf, som "falsk" pasta!! Det lyder underligt, men det smager skønt!

Anmeld

2. oktober 2010

Fines mor

Jeg kan jo godt li grønkål, stuvet hvidkål - hvidkål er godt i suppe;-) Men ellers er jeg rimelig blank.

Anmeld

2. oktober 2010

Amso

jeg kigger også lige med. kan godt li kål, men er helt blank for ideer.

Anmeld

3. oktober 2010

Mi

Susan1978 skriver:

Kål rød, hvid, spids osv ligger jo alle vegne nu til ingen penge da de er klar fra bønderne - jeg kan godt lide kål, men min mir har aldrig lavet det ret meget, så kom med jeres bedste opskrifter som involverer kål.

Jeg snitter hvidkål og kommer det i kødsovsen.

Anmeld

3. oktober 2010

B&J

Brun kylling strimler i en gryde også putter du snittet hvidkål i og peberfrugt champion efter behag, også putter du kokos mælk i også red currypast i og røre også lader du det stå og hygge sig i ca 1½ time så er det hele super lækkert også ris til hold nu kæft det er godt

Anmeld

3. oktober 2010

eirene

Stuvet hvidkål. Og så chop suey som er en af mine yndlingsretter. Mmmmmm.

Hver gang jeg laver noget i wok, putter jeg som regel hvidkål eller spidskål i. Ellers er der jo en salat med appelsin. Rigtig lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.