Long time no see! Thias 4 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Ansemusen

Så blev lillegutten hele 4 måneder - hold nu OP som tiden den styrter afsted
Jeg har ikke haft energi til at være herinde særlig meget siden Thias kom til verden, derfor har der været MEGET stille fra min side!

Thias har det super godt, han er en stor og stærk dreng der stortrives, og som udvikler sig i rasende fart! Han er nu 9 kilo tung og 66 cm lang - BASSE!!!  Han har lige fra starten været en meget snakkende og smilende dreng, og nu bliver hans lyde mere og mere varierede og han er begyndt at grine - så fantastisk livsbekræftende  Han er blevet rigtig god til at ligge på maven, det var ellers lidt en kamp i starten, og han har trillet fra mave til ryg et par gange. Han er vild med sine hænder og fødder og legetøjet og elsker at kigge på vores fire ildere, når de løber rundt i buret. Og så prøver han allerede at kravle og rejser sig op når han sidder på vores skød, men kan selvfølgelig ikke holde balancen selv! Det går jo næsten alt for hurtigt med de små  Fantastisk at følge med i!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Pige2009

Hvor er han bare nuser

Anmeld

29. september 2010

smokin

har sagt det før og siger det igen: Selvom det er Runas filejs så vil Malou altså gerne være kærester med sådan en lækkerbisken!

Anmeld

29. september 2010

Sofia

Better late than never!  han er sååååå lækker!

Anmeld

29. september 2010

mamalicious

DEJLIGE billeder !!!

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejj, jeg har da savnet dig! Hvor er han nuller!!! Skønt at høre at det går godt!

Anmeld

29. september 2010

Vidunderligeunger

lækker dreng hvis ikke Alberte var lovet væk (til Lines Liam) var det ellers god potentiale

Anmeld

29. september 2010

oo

han er skøn!! jeg er helt vild med det billede hvor I ligger overfor hinanden på gulvet

Anmeld

29. september 2010

Chalala85

Ihh hvor er han fin. Super gode billeder

Anmeld

30. september 2010

BabyMus

Åhh hvor er han da bare for kær altså. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.