Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev lillegutten hele 4 måneder - hold nu OP som tiden den styrter afsted Jeg har ikke haft energi til at være herinde særlig meget siden Thias kom til verden, derfor har der været MEGET stille fra min side!
Thias har det super godt, han er en stor og stærk dreng der stortrives, og som udvikler sig i rasende fart! Han er nu 9 kilo tung og 66 cm lang - BASSE!!! Han har lige fra starten været en meget snakkende og smilende dreng, og nu bliver hans lyde mere og mere varierede og han er begyndt at grine - så fantastisk livsbekræftende Han er blevet rigtig god til at ligge på maven, det var ellers lidt en kamp i starten, og han har trillet fra mave til ryg et par gange. Han er vild med sine hænder og fødder og legetøjet og elsker at kigge på vores fire ildere, når de løber rundt i buret. Og så prøver han allerede at kravle og rejser sig op når han sidder på vores skød, men kan selvfølgelig ikke holde balancen selv! Det går jo næsten alt for hurtigt med de små Fantastisk at følge med i!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han bare nuser
har sagt det før og siger det igen: Selvom det er Runas filejs så vil Malou altså gerne være kærester med sådan en lækkerbisken!
Better late than never! han er sååååå lækker!
DEJLIGE billeder !!!
Ejj, jeg har da savnet dig! Hvor er han nuller!!! Skønt at høre at det går godt!
lækker dreng hvis ikke Alberte var lovet væk (til Lines Liam) var det ellers god potentiale
han er skøn!! jeg er helt vild med det billede hvor I ligger overfor hinanden på gulvet
Ihh hvor er han fin. Super gode billeder
Åhh hvor er han da bare for kær altså. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128