Glæder mig til imorgen, men......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Pige1984

Hej 

Jeg har et lille spørgsmål..... Jeg have en SA den 1 august, fandt ud af jeg var gravid den 23 juli at jeg var gravid jeg var 3+4 hen. Da havde jeg haft ÆL den 8 og 9 juli og havde en lille blødning den 21 juli hvor ægget nok har sat sig fast. 

Men kan jeg godt den her gang først teste senere end den gang ? For jeg har ingen tegn på at jeg skal have min mens imorgen (godt nok).

Den her gang havde jeg ÆL den 15 og 16 september og en lille blødning den 23 september og den 26 september. 

Jeg har en periode været meget oppustet og når jeg om morgen vågner og jeg vil synke er der en brandende følse i min hals. Jeg har haft lidt små kvalme og stikken og niven i underlivet. Og tisser mere end jeg plejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

blomst84

rigtig  mange gange herfra!!!!!!!!!

Anmeld

29. september 2010

Happiness

med imorgen! Jeg skal selv "ikke have mens" imorgen. Og har heller ingen tegn på mens!

Så krydser for at den er der for os begge!

Anmeld

29. september 2010

Frk.Munk

TEST TEST TEST TEST :-)

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Vil bare lige ønske dig al mulig held og lykke med testen

Anmeld

30. september 2010

mortilfreja

Pige1984 skriver:

Hej 

Jeg har et lille spørgsmål..... Jeg have en SA den 1 august, fandt ud af jeg var gravid den 23 juli at jeg var gravid jeg var 3+4 hen. Da havde jeg haft ÆL den 8 og 9 juli og havde en lille blødning den 21 juli hvor ægget nok har sat sig fast. 

Men kan jeg godt den her gang først teste senere end den gang ? For jeg har ingen tegn på at jeg skal have min mens imorgen (godt nok).

Den her gang havde jeg ÆL den 15 og 16 september og en lille blødning den 23 september og den 26 september. 

Jeg har en periode været meget oppustet og når jeg om morgen vågner og jeg vil synke er der en brandende følse i min hals. Jeg har haft lidt små kvalme og stikken og niven i underlivet. Og tisser mere end jeg plejer.

Hejsa.. Vil bare høre om der er noget nyt?? Har du testet??

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.