Uge 32 og fuldstændig brugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

arhh syntes bare lige jeg trængte til luft.. Og føler ALLE bare siger.. ARHH det så skønt at være gravid.. JEG elsker at være gravid..

Ja det er da dejligt, og jeg glæder mig inderligt til resultatet..

Men lige nu ser jeg bare der er LAAAAANG vej endnu..!! Men det er rigtig rart at høre at det ikke kun er mig som syntes det er skide hårdt og træls..

Uhh det jo snart - glæder mig til at følge lidt med =)

Knus

Først et varmt til dig..

Og så et stort tak for dit indlæg... Jeg har det super træls og har også rigtig mange smerter, og er bare ved at brække mig når min svigermor f.eks siger åh hold da op det er da fantastisk at være gravid! Gu er det skønt at kunne mærke den lille bebs, men udover det har jeg det mildes talt elendigt - så nej jeg synes ikke det er fantastisk mere og vil bare gerne ha lov at føde. Selvom jeg er 38+4 idag så føler jeg der er 100år til termin og der er det jo ikk engang sikkert hun er kommet  Jeg har selv haft det rigtig rigtig træls siden omkring uge 24, så ja jeg føler virkelig med dig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Først et varmt til dig..

Og så et stort tak for dit indlæg... Jeg har det super træls og har også rigtig mange smerter, og er bare ved at brække mig når min svigermor f.eks siger åh hold da op det er da fantastisk at være gravid! Gu er det skønt at kunne mærke den lille bebs, men udover det har jeg det mildes talt elendigt - så nej jeg synes ikke det er fantastisk mere og vil bare gerne ha lov at føde. Selvom jeg er 38+4 idag så føler jeg der er 100år til termin og der er det jo ikk engang sikkert hun er kommet  Jeg har selv haft det rigtig rigtig træls siden omkring uge 24, så ja jeg føler virkelig med dig....

arhh du har også sådan en svigermor.. Sådan en har jeg også..!!    -  Men DEJLIGT at høre jeg IKKE er alene i den her lykkelig/elendige verden..

Anmeld

30. september 2010

mullesmith2

quar20 skriver:

arhh ja tvillinger.. HUHA så er der bare EKSTRA vægt og jeg tænker EKSTRA smerter..

Håber godt nok også du snart kan få det godt i kroppen igen, og ikke mindst ligge med dine skønne bebs'er

Knus

Syntes heldigvis der er nogen dage der er bedre end andre  Håber også du oplever det ellers kan man jo ikke holde det ud.

Anmeld

30. september 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

arhh du har også sådan en svigermor.. Sådan en har jeg også..!!   -  Men DEJLIGT at høre jeg IKKE er alene i den her lykkelig/elendige verden..

Jeps og hun er en af dem der blir totalt fornærmet hvis man så siger noget til hende! Jeg er bare så priviligeret at min egen mor også er sådan en der åbenbart kun nød sine graviditeter

Men så er det godt vi har hinanden herinde.. Hihi...

til dig..

Håber du har fået det lidt bedre..

Anmeld

30. september 2010

quar20

mullesmith2 skriver:

Syntes heldigvis der er nogen dage der er bedre end andre  Håber også du oplever det ellers kan man jo ikke holde det ud.

Gid jeg havde det som dig.. Bare to dage i løbet af ugen hvor jeg havde det smadder godt.. Det ville jeg inderligt ønske..!!

Har desværre ondt HVER EVIGT ENESTE DAG..!!

Anmeld

30. september 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Jeps og hun er en af dem der blir totalt fornærmet hvis man så siger noget til hende! Jeg er bare så priviligeret at min egen mor også er sådan en der åbenbart kun nød sine graviditeter

Men så er det godt vi har hinanden herinde.. Hihi...

til dig..

Håber du har fået det lidt bedre..

1000 tak..

og jeg sender fluks et tilbage ..

Ja min FAR siger også.. Jamen nyd det nu - og husk nu at slap af, osv osv.. ARHHH mænd har bare IKKE prøvet at være gravide..!!

Anmeld

30. september 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

1000 tak..

og jeg sender fluks et tilbage ..

Ja min FAR siger også.. Jamen nyd det nu - og husk nu at slap af, osv osv.. ARHHH mænd har bare IKKE prøvet at være gravide..!!

Haha, nej mænd de har slet ingen anelse om hvordan det er... De sku ha lov at prøve sku de! Min bedre halvdel har også lidt svært ved at forstå det er så hårdt, men han tør da trods alt ikke sige noget mere  

Anmeld

1. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Haha, nej mænd de har slet ingen anelse om hvordan det er... De sku ha lov at prøve sku de! Min bedre halvdel har også lidt svært ved at forstå det er så hårdt, men han tør da trods alt ikke sige noget mere  

haha..! Nej det kender jeg godt

Min mand holder nu også sin mund og må vidst nok flere gange bide sig selv i læben..

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

quar20 skriver:

Så sidder jeg her.

Har de sidste 2 nætter ABSOLUT INTET sovet.. Er ramt af opkast som kommer af sure opstød. Har MONSTER meget ondt i min ryg/lænd og jeg har ekstrem mange plukveer..!!

Egentlig syntes jeg det er ved at være lidt hårdt at bære rundt på den store mave, og den er bare SÅ meget i vejen når jeg skal sove..! Jeg får kramper i mine ben af at ligge på venstre side, ondt i maven af at ligge på højre side ( han har fundet sin plads i højre side ), og ligger jeg på ryggen er jeg ved at dø af sure opstød..

Føler mig svimmel og utilpas, er lidt snottet og hoster rigtig meget..! Syntes bare slet ikke det er sjovt at være gravid mere, og jeg har bare SÅÅÅ lang tid endnu.. Eller sådan føles det ..!

Jeg lider af blærebetændelse og er blevet behandlet 6 gange nu siden jeg ramte uge 20..! Jeg får mega kvalme af medicinen, og har prøvet flere forskellige. Jeg kan INTET spise uden jeg får sure opstød..

ARHH jeg syntes bare det er MØG irriterende at jeg ikke bare kan nyde min dejlige store mave, og ikke mindst bare kunne have en enkelt aften hvor jeg har overskud til den store medajle både til Tino og til manden..!!

Ved ikke lige helt hvad jeg vil med det her indlæg - måske bare ud med at jeg bare har det rigtig træls..! Måske du har det sådan? - eller har et råd til hvad jeg kan gøre for at sove bedre.. ? Har prøvet med ammepuden mellem mine ben, bruger en plastikpose til at komme nemmere ud af sengen, så jeg ikke laver unødvendige vrid i kroppen, Jeg passer rigtig meget på med ikke at løfte så meget i vores søn på 19 måneder..!! Føler mig faktisk.. Ja undskyld men føler mig virkelig handikappet..!! Jeg kan jo ikke engang nå den øverste hylde i køkkenskabet uden jeg siger av fordi det strækker sådan i ryggen..!!

Øv et rigtig trist indlæg at komme med på en ellers dejlig solrig dag..!!

føler med dig... ikke sjovt :-(
Nej har det ikke helt på samme måde... har kun alt for mange plukveer, lidt ondt i lænd, sover af H til maven er i vejen.... og jeg kan ikke få vejret når jeg ligger ned....... og kan ikke finde ro i kroppen om aftenene....

men det er ingenting i forhold til dig............
Håber du får det bedre
Rigtig god weekend

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

quar20 skriver:

Så sidder jeg her.

Har de sidste 2 nætter ABSOLUT INTET sovet.. Er ramt af opkast som kommer af sure opstød. Har MONSTER meget ondt i min ryg/lænd og jeg har ekstrem mange plukveer..!!

Egentlig syntes jeg det er ved at være lidt hårdt at bære rundt på den store mave, og den er bare SÅ meget i vejen når jeg skal sove..! Jeg får kramper i mine ben af at ligge på venstre side, ondt i maven af at ligge på højre side ( han har fundet sin plads i højre side ), og ligger jeg på ryggen er jeg ved at dø af sure opstød..

Føler mig svimmel og utilpas, er lidt snottet og hoster rigtig meget..! Syntes bare slet ikke det er sjovt at være gravid mere, og jeg har bare SÅÅÅ lang tid endnu.. Eller sådan føles det ..!

Jeg lider af blærebetændelse og er blevet behandlet 6 gange nu siden jeg ramte uge 20..! Jeg får mega kvalme af medicinen, og har prøvet flere forskellige. Jeg kan INTET spise uden jeg får sure opstød..

ARHH jeg syntes bare det er MØG irriterende at jeg ikke bare kan nyde min dejlige store mave, og ikke mindst bare kunne have en enkelt aften hvor jeg har overskud til den store medajle både til Tino og til manden..!!

Ved ikke lige helt hvad jeg vil med det her indlæg - måske bare ud med at jeg bare har det rigtig træls..! Måske du har det sådan? - eller har et råd til hvad jeg kan gøre for at sove bedre.. ? Har prøvet med ammepuden mellem mine ben, bruger en plastikpose til at komme nemmere ud af sengen, så jeg ikke laver unødvendige vrid i kroppen, Jeg passer rigtig meget på med ikke at løfte så meget i vores søn på 19 måneder..!! Føler mig faktisk.. Ja undskyld men føler mig virkelig handikappet..!! Jeg kan jo ikke engang nå den øverste hylde i køkkenskabet uden jeg siger av fordi det strækker sådan i ryggen..!!

Øv et rigtig trist indlæg at komme med på en ellers dejlig solrig dag..!!

Har det præcis på samme måde, bare - blærebetændelse + sindsygt meget væske i krroppen. ( +5 kg på en lille uge)

Mod sur opstød har jegbrugt tygge tabletter fra matas, hvilket har hjulpet mig rigtig meget, kvalmen kan jeg intet gøre ved.

Jeg ligger flere puder under min hovedpude så jeg halvt sidder mens jeg sover. På den måde har jeg lettere ved at falde i søvn.

Føler med dig, og håber snart du får det bedre, så du kan den sidste tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.