Nu tager vi det bare HELT! roligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Mischa

var til jordemoder i dag, 1 undersøgelse, men hun kunne ikke finde hjertelyd.... hmm vidste at hun ikke skulle ha lyttet, for de siger jo at det ikker er unaturligt at de ikke at finde hjertelyden før omkring uge 16 og jeg er i uge 15... hmm men man kan da ikke lade vær med at tænke... lever du endnu?

forfærdeligt! og u går der er uge før jeg skal til scanning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Marco2

Ja, puuuuh shit jeg så også var blevet nervøs …

Måske derfor de ikke vil lytte efter hjertelyd i Århus før efter uge 20 …

Men håber alt er vel og at scanningen viser en perfekt baby. Men shit der er lang tid til …

Er du begyndt at mærke liv?

Ag

Anmeld

29. september 2010

Mischa

Marco2 skriver:

Ja, puuuuh shit jeg så også var blevet nervøs …

Måske derfor de ikke vil lytte efter hjertelyd i Århus før efter uge 20 …

Men håber alt er vel og at scanningen viser en perfekt baby. Men shit der er lang tid til …

Er du begyndt at mærke liv?

Ag

Jeg ved det ikke, jeg kan mærke det jeg høre om (som det burde føles) de små bobler der.

men er jo ikke sikker på at det er det. og har stadig alle symptomerne, så går ud fra at alt er som det skal være, men synes at der er lang tid til næste onsdag...

hun sagde også flere gange at hun ikke mente at hun ville kunne finde hjertelyd endnu, men så prøvede hun... øv altså.

Anmeld

30. september 2010

Karo

I begge mine graviditeter har de ikke kunne høre hjertelyd før andet jm besøg (som vist ligger efter md scanningen). Jeg blev også meget nervøs for om alt var okay, men det var det heldigvis

Hvis de havde mistanke om der var noget galt havde de helt sikkert sendt dig til scanning. Men nu er der ikke længe til du kan begynde og mærke bevægelse hverdag, og det vil helt sikkert hjælpe på nervøsiteten.

Anmeld

30. september 2010

bullerbassen

Kuhr skriver:

var til jordemoder i dag, 1 undersøgelse, men hun kunne ikke finde hjertelyd.... hmm vidste at hun ikke skulle ha lyttet, for de siger jo at det ikker er unaturligt at de ikke at finde hjertelyden før omkring uge 16 og jeg er i uge 15... hmm men man kan da ikke lade vær med at tænke... lever du endnu?

forfærdeligt! og u går der er uge før jeg skal til scanning...

Pu ha kender godt følelsen...

Ved mit første jordemoder besøg kunne hun heller ikke finde hjertelyd, og sendte os vidre til skanning ( dagen efter ) da vi skulle hjem og holde fødselsdag for de 2 store drenge..

Var dog så heldig at de kan skanne ved min praktiserende læge, og skanningen viste alt den lille bebs havde det fint . Han er idag snart 1 år

Ved mange ikke vil lytte efter hjerte lyd ved første jordemoder besøg , netop fordi det kan være så svært at finde hjertelyden.

Er sikker på din lille bebs har det fint inde i hulen - men kan godt forstå du bliver " nervøs "

Som jeg sagde dengang : Aldrig har jeg været i helvede & himlen på så kort tid .......

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

Vil ikke gør dig mere bekymret - men min JM kunne heller ikke finde hjertelyden - så jeg blev sendt ned til scanning og der så vi guldklump og det fine hjerte - alt hvad som det skulle være. Grunden til at hun ikke kunne finde den, var pga min moderkage lå imellem babyen og mit maveskind.. Mærkede også først liv sent pga dette..

Anmeld

1. oktober 2010

Mischa

Karo skriver:

I begge mine graviditeter har de ikke kunne høre hjertelyd før andet jm besøg (som vist ligger efter md scanningen). Jeg blev også meget nervøs for om alt var okay, men det var det heldigvis

Hvis de havde mistanke om der var noget galt havde de helt sikkert sendt dig til scanning. Men nu er der ikke længe til du kan begynde og mærke bevægelse hverdag, og det vil helt sikkert hjælpe på nervøsiteten.

Åhh er glad for at høre at det var helt normalt, så skal det her også nok gå godt tak Karo

Anmeld

1. oktober 2010

Mischa

bullerbassen skriver:

Pu ha kender godt følelsen...

Ved mit første jordemoder besøg kunne hun heller ikke finde hjertelyd, og sendte os vidre til skanning ( dagen efter ) da vi skulle hjem og holde fødselsdag for de 2 store drenge..

Var dog så heldig at de kan skanne ved min praktiserende læge, og skanningen viste alt den lille bebs havde det fint . Han er idag snart 1 år

Ved mange ikke vil lytte efter hjerte lyd ved første jordemoder besøg , netop fordi det kan være så svært at finde hjertelyden.

Er sikker på din lille bebs har det fint inde i hulen - men kan godt forstå du bliver " nervøs "

Som jeg sagde dengang : Aldrig har jeg været i helvede & himlen på så kort tid .......

Ihh hvor dejligt heldigt at have en læge der kan scanne, det burde alle læger kunne

tak for de trøstende ord det hjælper så meget med jeres opbakning, så skønt

Anmeld

1. oktober 2010

Mischa

Nadia&Daniel skriver:

Vil ikke gør dig mere bekymret - men min JM kunne heller ikke finde hjertelyden - så jeg blev sendt ned til scanning og der så vi guldklump og det fine hjerte - alt hvad som det skulle være. Grunden til at hun ikke kunne finde den, var pga min moderkage lå imellem babyen og mit maveskind.. Mærkede også først liv sent pga dette..

Tak

det er så skønt at høre at man ikke er den eneste der skal igennem alt det her, at der rent faktisk er andre som også står i samme situation og det ikke bare er lykke, men det håber jeg godt nok at det bliver den 6. bliver godt at komme til en scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.