homoner eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste har vært på arbejde i nat, jeg skulle så vække ham kl 12.00 og det gør jeg.. Han står op ca. klokken 13 og går i bad, tager i byen og bliver klippet og derefter ud og træner, han er så lige kommet ind af døren nu og skifter tøj og smutter op til en ven han åbenbart skal hygge med og spille inden de skal til Århus og i musik huset og høre paplo. Er det bare mig der er underlig, jeg ville gerne han var hjemme indtil lidt senere, da det i århus først begynder kl 20.00.. Skal lige siges vi ikke er sammen så tit, da han har meget at se til med arbejde??  - sidde helt alene hjemme hele dagen øøøøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Pixi

Jeg syntes det lyder meget realistisk, hormoner eller ej, det lyder som om det ikke er første gang... Kunne du ikke prøve at fortælle ham det, at du gerne vil have han skulle være lidt hjemme og hygge med dig, i kunne jo gå en tur  og bare være jer 2, og så kunne han tage afsted kl 16 -17 stykker istedet for, så du også får lidt af hans opmærksomhed
  Jeg ville sige det til ham - Nogle gange tænker mænd altså bare ikke på sådan nogle ting

Knus Pixi

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Pixi skriver:

Jeg syntes det lyder meget realistisk, hormoner eller ej, det lyder som om det ikke er første gang... Kunne du ikke prøve at fortælle ham det, at du gerne vil have han skulle være lidt hjemme og hygge med dig, i kunne jo gå en tur  og bare være jer 2, og så kunne han tage afsted kl 16 -17 stykker istedet for, så du også får lidt af hans opmærksomhed
  Jeg ville sige det til ham - Nogle gange tænker mænd altså bare ikke på sådan nogle ting

Knus Pixi

har har kun fri 2 dage hver anden uge, men kan også godt forstå han gerne vil hygge med sin venne da han ikke rigtig har tid ellers. Jeg ser jo min dagligt hvor han sover eller arbejder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.