åh nej åh nej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Chr.Kristiansen

Har egentlig bare brug for et par beroligende ord, og for at komme af med min bekymring...

Sidder og venter på at min kæreste skal komme hjem fra Odense (bor i svendborg),  så vi kan køre på FG til et tjek... Jeg ringede derned pga. stærke plukveer der trækker fra lænden og ned i skambenet, og nogle gange i balderne...

Jordmoderen dernede var rigtig flink, men fortæller at jeg hellere må komme derned fordi det kan være at jeg er begyndt at åbne mig! 

Jeg er idag kun 33+6 og hvad nu hvis jeg er begyndt at åbne mig? stopper de det? Eller går jeg så i fødsel? -og hvad med den lille prinsesse hvis jeg går i fødsel? kan hun klare sig?

Håber der er nogle der har lidt beroligende ord til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Kan ikke huske hvordan det er "reglen" er for at stoppe en evt fødsel...

Jeg gik i fødsel med min ældste søn da jeg var 32 uger henne og den stoppede de...

Krydser finger for din bette pus bliver i maven lige nogen uger endnu!

Kram

Anmeld

29. september 2010

Marco2

Jeg vil prøve at berolige dig lidt.

Jeg røg også en tur på Skejby med kraftige og hyppige plukveer. Var ligeså langt henne som dig.

De satte en CTG på maven og kontrollerede veerne. Derefter kom der en læge ind og snakkede med mig, og derefter skulle jeg scannes indvendigt fordi de skulle måle længden af min livmoderhals.

Den var acceptabel, men de valgte at give den lille lungemodner. Derefter blev jeg sendt hjem med kravet om at skulle slappe af og ikke "rende rundt". Jeg slappede af og plukveerne "lagde" sig og jeg fødte et først i 40+4

Lægen derinde sagde at når jeg var så langt henne ville de ikke stoppe det, og jeg skulle også nok få en dejlig baby med hjem, men den skulle jo så lige en tur på børneafdelingen og det ville de helst undgå, så derfor skulle den jo helst blive derind nogle uger endnu.

Krydser fingre for at alt er som det skal være og at du bare skal hjem og slappe af.

KH ag

Anmeld

29. september 2010

morethanperfect

Chr.Kristiansen skriver:

Har egentlig bare brug for et par beroligende ord, og for at komme af med min bekymring...

Sidder og venter på at min kæreste skal komme hjem fra Odense (bor i svendborg),  så vi kan køre på FG til et tjek... Jeg ringede derned pga. stærke plukveer der trækker fra lænden og ned i skambenet, og nogle gange i balderne...

Jordmoderen dernede var rigtig flink, men fortæller at jeg hellere må komme derned fordi det kan være at jeg er begyndt at åbne mig! 

Jeg er idag kun 33+6 og hvad nu hvis jeg er begyndt at åbne mig? stopper de det? Eller går jeg så i fødsel? -og hvad med den lille prinsesse hvis jeg går i fødsel? kan hun klare sig?

Jeg var ude for det samme , så fik jeg noget der stoppede veerne , og blev sendt til odense , for hvis nu jeg skulle føde , havde de ingen børneafdeling i svendborg .. Men ta det helt rolig .. Hvis du får noget ve stoppende stopper de .. Det gjorde de i hvert fald for mig ... Held og lykke 

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Chr.Kristiansen skriver:

Håber ikke der er baby på vej, men hvis hun er, så kan hun sagtens klare sig på nuværende tidspunkt så vidt jeg ved.

Så er det et ophold på Neonatal der venter.

Men håber det blot er falsk alarm.

Det skal nok gå.

KNUS

Anmeld

29. september 2010

Chr.Kristiansen

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Kan ikke huske hvordan det er "reglen" er for at stoppe en evt fødsel...

Jeg gik i fødsel med min ældste søn da jeg var 32 uger henne og den stoppede de...

Krydser finger for din bette pus bliver i maven lige nogen uger endnu!

Kram

Der står et sted herinde, at de ikke stopper den fra uge 34.... Og det er jo lige om hjørnet

Tak, jeg håber også at hun lige venter et par uger...

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Når du ikke er længere henne, vil de give dig noget til at stoppe det, så jeg tror du kan tage det helt roligt. De plejer at have helt styr på det nede i Svendborg

Selvfølgelig kan jeg godt forstå du er nervøs, men hvis du har fødselssymptomer, kan de heldigvis sagtens stoppe den, så du går tiden ud

Anmeld

29. september 2010

Anja

Jeg var en tur på FG da jeg var 32+ noget da jeg havde det som du beskriver.

Jeg blev tjekket for alt muligt, fik kørt strimmel og målt veer. Det var blot plukkeveer jeg havde som føltes kraftigere pga en slem blærebetændelse. Så jeg blev sendt hjem med antibiotika.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.