picasa + hjemmelavet collage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.464 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. september 2010

MarieMor

har downloadet Picasa ( et billedredigerings program ) og har sat og leget lidt og så tænkte jeg at jeg lige ville vise noget af det der var blevet ud af de vidst lidt for mange timer jeg har sat med det 

er der andre der også bruger samme program som synes det er fantastisk til at gøre ens billeder lidt sjovere ??? -vis gerne hvad i har lavet så

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Becks

MarieMor skriver:

har downloadet Picasa ( et billedredigerings program ) og har sat og leget lidt og så tænkte jeg at jeg lige ville vise noget af det der var blevet ud af de vidst lidt for mange timer jeg har sat med det 

er der andre der også bruger samme program som synes det er fantastisk til at gøre ens billeder lidt sjovere ??? -vis gerne hvad i har lavet så

Hvor er den sød :-)

Jeg har lavet denne her collage i Picassa... Og fået lagt den ud på et malerlærred...

De 3 af billederne er fra juleaften og det 4 billed og baggrundsbilledet er fra USA

Anmeld

29. september 2010

MarieMor

Tutter skriver:

Jeg har lavet denne her collage i Picassa... Og fået lagt den ud på et malerlærred...

De 3 af billederne er fra juleaften og det 4 billed og baggrundsbilledet er fra USA

hold da op den er også flot har ikke prøvet med tekst endnu men ser da rigtig godt ud !!!

Anmeld

29. september 2010

Bellinda89

Jeg har lavet denne i photoshop

Anmeld

29. september 2010

Becks

MarieMor skriver:

hold da op den er også flot har ikke prøvet med tekst endnu men ser da rigtig godt ud !!!

Tak :-)

Det er meget sjovt og sidde med..

Anmeld

29. september 2010

MarieMor

Stoltmor21 skriver:

Jeg har lavet denne i photoshop

hold da op det er også godt !

Anmeld

29. september 2010

MarieMor

Tutter skriver:

Tak :-)

Det er meget sjovt og sidde med..

hihi ja .. god som tidsfordriv

Anmeld

29. september 2010

Bellinda89

MarieMor skriver:

hold da op det er også godt !

Tak

Tog mig osse en krig at lærer at lave det i photoshop. Ret så indviklet program

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

MarieMor skriver:

Den er super fin Jeg sværger til Adobes PhotoShop, men har dog ikke så meget at vise frem på denne puter. Herunder er lidt...

1. Invitation til Lauras 1-års fødselsdag med 12 billeder - 1 fra hver måned siden hun blev født.

2. Eksperiment, hvor det skal ligne at billedet er tegnet med blyant.

Anmeld

29. september 2010

TbCp

Tutter skriver:

Hvordan har du gjort med teksten? Er det også noget du har lavet i Picassa?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.