dobbelhage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Diana...

Man behøver absolut ikke være tyk for at have dobbelthage. Men det kan jo fjernes. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

jeg har hørt der findes forskellige træningsmetoder og cremer så noget af huden og fedtet trækker sig sammen! Jeg har desværre ingen links, men prøv at google

Den er ny for mig, sagde hunden med den største dobbelthage...

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jamen søde dig! Jeg har selv en enorm dobbelthage, selvom jeg nu er meget almindelig af bygning og statur og med et BMI-tal på 24. Nogle mennesker har bare sådan en, og jeg er så en af dem. Løft næsen og fokusér på de mange andre dejlige ting, jeg er sikker på, du har på din krop

det er bare sådan en irreteren en havde det ikke for nogle år siden og nu er den bare så stor og f´grim vis jeg stiller mig med siden til et spegl kan man ikke se der skal være en hage

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Den er ny for mig, sagde hunden med den største dobbelthage...

jeg skal nok lige prøve at google det når jeg har liiiidt mere energi

lige nu er jeg splattet ud på sofaen, for Laura sover ENDELIG lige indtil jeg vækker hende med min hoste

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

lige nu er jeg splattet ud på sofaen, for Laura sover ENDELIG lige indtil jeg vækker hende med min hoste

oki tak. nedern med din hoste.

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Anonym skriver:

oki tak. nedern med din hoste.

helt vildt.. men sådan er det jo med lungebetændelse

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

helt vildt.. men sådan er det jo med lungebetændelse

det har jeg heldigvis aldrig prøved ( i nu ) men jeg kender nogle stykker der har haft det ret mange gange. god bedring

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

det er bare sådan en irreteren en havde det ikke for nogle år siden og nu er den bare så stor og f´grim vis jeg stiller mig med siden til et spegl kan man ikke se der skal være en hage

Det virker måske uoverskueligt, men du kommer forhåbentlig til at vænne dig til det, og jeg er sikker på, at folk slet ikke fokuserer på det, når de står overfor dig

Fat mod søde

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Anonym skriver:

det har jeg heldigvis aldrig prøved ( i nu ) men jeg kender nogle stykker der har haft det ret mange gange. god bedring

1000 tak..

Jeg har haft kold lungebetændelse én gang men denne gang er det varm... hmm... det er IKKE en god sygdom

Men jeg kommer mig sikkert hurtigt nu jeg får den rigtige medicin

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Jamen du skal da SÅ meget logge af nu, og prøve at lukke øjnene for at få lidt søvn og hvile, søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.