Ked :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. september 2010

CamillaValby

Hej i skønne Q´er.

Jeg bliver simpelhen nød til at komme af med en smule følelser.

Vi har været igennem en kamp for at blive gravide. Inden vi startede i behandling blev jeg gravid i nov 09 denne sad dog ude for livmoderen vi ventede og ventede på at det skulle smutte ud af systemet selv, men det blev siddende og voksede bare

Jeg blev så opereret feb i år. Vi er siden hen startet med IUI og fik svar på min blodprøve i går. Sørme om jeg sku ikke havde været gravid, men havde mistet det. Præcis som 1 gang.

Jeg er ved at blive helt ør i hovedet, og har virkelig lyst til bare at grave mig ned. Vi er i gang med vores 27 måned hvor vi forsøger.

Det er bare så skide hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Kløver

CamillaValby skriver:

Hej i skønne Q´er.

Vi har været igennem en kamp for at blive gravide. Inden vi startede i behandling blev jeg gravid i nov 09 denne sad dog ude for livmoderen vi ventede og ventede på at det skulle smutte ud af systemet selv, men det blev siddende og voksede bare

Jeg blev så opereret feb i år. Vi er siden hen startet med IUI og fik svar på min blodprøve i går. Sørme om jeg sku ikke havde været gravid, men havde mistet det. Præcis som 1 gang.

Jeg er ved at blive helt ør i hovedet, og har virkelig lyst til bare at grave mig ned. Vi er i gang med vores 27 måned hvor vi forsøger.

sender et kæmpe kram, og håber det snart bliver jeres tur, sender masser af baby-støv til jer

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

CamillaValby skriver:

Hej i skønne Q´er.

Stakkels, stakkels lille ven.
Ja, det er så hårdt, og jeg føler så meget med dig.
Men vi må håbe at det lykkedes alligevel for jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2010

twinboys

CamillaValby skriver:

Hej i skønne Q´er.

Hej ville bare lige sige jeg har læst dit indlæg og har egentlig ikke så mange trøstende ord.... men et stort varmt knus det giver jeg gerne masser af...

Og sender så et pust held til graviditet med...*****

Majbritt

Anmeld

29. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du får lige et kæmpe kram herfra! Jeg kan (heldigvis) ikke forestille mig hvor hårdt det må være for Jer.. Men jeg er sikker på Jeres drømmebebs venter på Jer, lige om hjørnet!

Anmeld

29. september 2010

CamillaValby

Hvor er i søde. Jeg takker mange gange og prøver at kravle op igen

Caroline. Det skal du også være glad for hihi

Anmeld

29. september 2010

AnneH

En masse kram til dig.

Kender god følelsen du skal nok kommen ovenpå igen.

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Hej i skønne Q´er.

Søde Camilla.

Har aldrig været igennem abort, ej heller graviditet uden for livmoderen.

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.

Det er forbandet hårdt og uretfærdigt.

Men ved du hvad. VI bliver ALLE sammen forældre. På den ene eller den anden måde.

Skriv hvis du har lyst. Måske har du lyst at ses og snakke? Jeg bor jo ikke så langt fra dig.

KNUS

Anmeld

30. september 2010

CamillaValby

AnneH skriver:

En masse kram til dig.

Kender god følelsen du skal nok kommen ovenpå igen.

Tak Anne

I dag har jeg det ok igen. Tror bare det er lige samme dag man får beskeden eller tante rød kommer på besøg.

Anmeld

30. september 2010

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Søde Camilla.

Har aldrig været igennem abort, ej heller graviditet uden for livmoderen.

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.

Det er forbandet hårdt og uretfærdigt.

Men ved du hvad. VI bliver ALLE sammen forældre. På den ene eller den anden måde.

Skriv hvis du har lyst. Måske har du lyst at ses og snakke? Jeg bor jo ikke så langt fra dig.

KNUS

Jeg håber du har sååååå meget ret søde

Helt sikkert hvis du en dag er frisk er du velkommen til at komme en tur her hjem.

Jeg håber også virkelig at det snart lykkes for jer. Jeg starter på homon behandling igen i morgen. Så håber sku den er der denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.