Kravlegård ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. september 2010

morethanperfect

Hej tøser..

Hvor har i købt jeres kravlegård ??

Er på udkig efter en der kan hæves og sænkes helst i hvid eller sort ... Nogle forslag til hvor jeg kan kigge ?? Den skal helst ikke være for dyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Englebisse

morethanperfect skriver:

Hej tøser..

Er på udkig efter en der kan hæves og sænkes helst i hvid eller sort ... Nogle forslag til hvor jeg kan kigge ?? Den skal helst ikke være for dyr

Vi købte vores i babysam som kan hæves og sænkes og den er hvid. Ellers kig i den blåavis på nettet. www.dba.dk

Anmeld

29. september 2010

morethanperfect

Englebisse skriver:

Vi købte vores i babysam som kan hæves og sænkes og den er hvid. Ellers kig i den blåavis på nettet. www.dba.dk

Ja den der hedder Emil kravlegård ?? Men den sælger de vidst ikke mere .. Den er hverken på deres hjemmeside eller i butikken I hver fald ikke her i svendborg

Anmeld

29. september 2010

Englebisse

morethanperfect skriver:

Ja den der hedder Emil kravlegård ?? Men den sælger de vidst ikke mere .. Den er hverken på deres hjemmeside eller i butikken I hver fald ikke her i svendborg

Ja jeg kan ikke lige huske hvad den hedder da det er 2 år siden vi købte den. Så det kan da godt være de ikke sælger den mere.

Anmeld

29. september 2010

morethanperfect

Englebisse skriver:

Ja jeg kan ikke lige huske hvad den hedder da det er 2 år siden vi købte den. Så det kan da godt være de ikke sælger den mere.

Hmm ja okay .. Tak for svaret .

Anmeld

29. september 2010

Kløver

ve købte vores ved onlinekids.dk, men det kan bestemt ikke anbefales, der var emget rod i ordren, og måtte få kravlegården i anden farve, ja bare generelt en del bøvl og bestemt ikke umagen værd.

Anmeld

29. september 2010

morethanperfect

Maja84 skriver:

ve købte vores ved onlinekids.dk, men det kan bestemt ikke anbefales, der var emget rod i ordren, og måtte få kravlegården i anden farve, ja bare generelt en del bøvl og bestemt ikke umagen værd.

Ja okay .. Det duer jo ikke Øv bøv altså .. 

Anmeld

29. september 2010

Kløver

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Det duer jo ikke Øv bøv altså .. 

ja er nu mere spændt på om dne så også er ok, når den engang bliver samlet jeg håber, men ja, jeg vil ihvertfald ikke anbefale onlinekids. Vi har altid fået supergod behandling i ønskebørn, de har været rigtig gode til at vejled,e så måske det var noget

Anmeld

29. september 2010

BabyStella!

Hej tøser..

En skam du bor på Fyn - har en kravlegård til salg. Brugt meget lidt. Hvid og med bund der kan hæves og sænkes

400 kr.

Undskyld det dårlig billede, men den er pakket sammen nu, så det her var det eneste, jeg kunne finde...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2010

Bom

http://www.babyhjornet.dk/product.asp?product=38

Vi har denne, købte den dog brugt, men ved den er købt der... Den er desværre bare midlertidig udsolgt, men mon ikke din får den igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.