hvem er på trendsales.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Kruse90

jeg både køber og sælger derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er der også, som Missgilly - og jeg sælger stort set kun.

Anmeld

29. september 2010

Muffinmus

Jeps, både køber og sælger og har gjort det i 3 år snart:-)

Anmeld

29. september 2010

foto på lærred

RikkeHvidovre skriver:

nogen som ved hvordan man finder folk på deres brugernavn. ellers søg mig hvis det er nemmere.

3pigen

Jeg er på Trendsales som sælger, under brugernavnet foto på lærred.

Hvis jeg har forstået dig korrekt leder du efter hvordan man kan finde en specifik bruger?

Du går hen til søgefeltet (der hvor du kan skrive den ting du leder efter) lige nedenunder er der et link der hedder "udvidet søgning" så trykker du her, og kører lidt ned af siden, her står der så "bruger" og her skriver du brugernavnet på den du søger.

Anmeld

29. september 2010

Faith

Jeg er ikke mere, men har været flittig Trendsales bruger. Brugte bare ALT for mange penge derinde

Anmeld

29. september 2010

TineA

RikkeHvidovre skriver:

nogen som ved hvordan man finder folk på deres brugernavn. ellers søg mig hvis det er nemmere.

3pigen

Jeps, du trykker på udvidet søgning og under "flere søgekriterier" kan du skrive brugerens navn

Jeg er selv storforbruger på ts - både køb, salg og bytte og jeg går under samme navn som herinde

Anmeld

29. september 2010

Malene84

Både sælger og STORkøber

Anmeld

29. september 2010

*A*

Jeg har en profil derinde, men har ikke brugt den længe. Jeg har solgt et par ting derinde, men købt en hel del før i tiden...

Anmeld

29. september 2010

Lucipher

Jeg har kun købt der inde end til videre. Men jeg har planer om at sætte ogle af mine "gå i byen" tasker til salg snart. Kan bare ikke lige finde tiden.

Anmeld

29. september 2010

michella88

RikkeHvidovre skriver:

hey nogen som er på trendsales??

er du sælger eller køber ting?

Jeg er inde på trendsales.. Sælger bukser, men mine annocer er pt udløbet der var heller ikke den store interesse, og så er jeg en flittig køber derinde

Er pt igang med at søge på barnevognssele, trappe gitter og pejsegitter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.