Flytning af katte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Silas&Mille

Ja vi går og leger med tanken om at flytte til DK eller i hvert fald nærmere DK inden for det næste års tid.

Men vi har jo tre søde og kære misser som jo selvfølgelig flytte med.
Hvordan gør man lige det nemmest?
Køreturen vil ikke blive under 8 timer.

nogen der har prøvet noget lignende eller bare har nogle gode råd til hvordan det bedst og nemmest kan lade sig gøre?

Det skal lige siges at der er ingen af misserne der er specielt glad for at være i transportboks og kører i bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

RiUL

MoriSverige skriver:

Ja vi går og leger med tanken om at flytte til DK eller i hvert fald nærmere DK inden for det næste års tid.

Men vi har jo tre søde og kære misser som jo selvfølgelig flytte med.
Hvordan gør man lige det nemmest?
Køreturen vil ikke blive under 8 timer.

nogen der har prøvet noget lignende eller bare har nogle gode råd til hvordan det bedst og nemmest kan lade sig gøre?

Det skal lige siges at der er ingen af misserne der er specielt glad for at være i transportboks og kører i bil.

Mener at man skal ha noget tilladelse ?! Hvis I blir stoppet ved broen, så kan de jo se misserne. Men da jeg hentede/købte min dejlige misser, boede jeg på Falster. Og skulle hente ham i lufthavnen i Kastrup (da opdrætteren arbejdede der) Og opdrætteren havde taget ham med på job, og katten havde så bare stået i transportkassen i et par timer, og så hjem i tog, katten sagde ikke et ord. Han sov bare Men hvis det kniber det med at være i transport kasse, kan man vidst få noget beroligende hos dyrelægen. Du kunne prøve at ringe og snakke med dem om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.