min far er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

men lægerne kan ikke finde ud af hvad han fejler...

kan kan ikke spise noget, han er død sulten men kan ikke få en krumme ned... han var til en undersøgelse i sidste uge hvor de fortalte ham at han har 5 liter vand i hvert ben (hvordan de regner det ud aner jeg ikke) MEN trækker man vandet fra hans vægt kommer han ned på alarmerende 48kg han er omkring 175 cm høj... ... ... OMG han er ikke andet end skind og ben og er i DEN grad temmelig uhyggelig at se på med indsunkne øjne og hulkinder (GYS)... Hans overarme er mindre end mit håndled... tør ikke forestille mig hvordan resten af kroppen ser ud på ham... HELDIGVIS er han blevet indlagt og har bedt om at få mad via sonde... ... tænk at det skal derud hvor man skal sondemades...

Skulle lige af med det... er sQ lidt bekymret for den gamle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

LouiseNielsen

Åhh nej dog.... Gør mig ondt at høre!

Håber din far er en figther og kommer rask ud på den anden side....

Kram

Anmeld

29. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Et KÆMPE krammer herfra

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

åhh herregud da.
Har han skrantet længe?
Og hvor gammel er han?
Jeg vil tænde et lys for jer i jeres lille familie.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

åhh herregud da.
Har han skrantet længe?
Og hvor gammel er han?
Jeg vil tænde et lys for jer i jeres lille familie.

Kærligst
Sussie

Ja han er har skrantet et stykke tid med alt mulig forskelligt, men aldrig været så syg som han er nu - han er 57

Anmeld

30. september 2010

Moar'en

Anonym skriver:

kan kan ikke spise noget, han er død sulten men kan ikke få en krumme ned... han var til en undersøgelse i sidste uge hvor de fortalte ham at han har 5 liter vand i hvert ben (hvordan de regner det ud aner jeg ikke) MEN trækker man vandet fra hans vægt kommer han ned på alarmerende 48kg han er omkring 175 cm høj... ... ... OMG han er ikke andet end skind og ben og er i DEN grad temmelig uhyggelig at se på med indsunkne øjne og hulkinder (GYS)... Hans overarme er mindre end mit håndled... tør ikke forestille mig hvordan resten af kroppen ser ud på ham... HELDIGVIS er han blevet indlagt og har bedt om at få mad via sonde... ... tænk at det skal derud hvor man skal sondemades...

puha, stor krammer

Anmeld

30. september 2010

Kamelia

Anonym skriver:

Du får lige et kram fra mig......

Håber at de hurtigt finder ud af at hjælpe din far!!

Kamelia

Anmeld

30. september 2010

aarhusmor

Det gør mig ondt at høre
Håber de finder det hurtigt, så de kan hjælpe ham

Anmeld

30. september 2010

Loa

Årh lyder bare ikke rart.......

Stort til dig og din far, og rigtig meget god bedring til ham.....

Anmeld

30. september 2010

jlp90

Det lyder som en meget hård situation og det er synd for din far at det er kommet så langt at han skal have sondemad. Et kram til dig med håb om de snart finder ud af hvad det er at han fejler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.