Et godt grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

Hej de damer og mænd. Her forleden fik jeg mig et godt grin af en fra min mands familie og ville lige dele det med jer.
Jeg fik afvide at lad os kalde hende for Hanne og hendes kæreste for Jan. Hanne og Jan venter sig en lille Sille. Hanne har lige siden hun fandt ud af at det var en pige hun havde i maven brugt lille Sille som undskyldning for alt. Hun går hele tiden rundt og siger ting som 'ej skat nu har sille lyst til en sodavand og nu har sille lyst til dit og dat det er aldrig hende der er sulten eller tørstig det er sille'. Hanne render også hele tiden på toilet fordi lille sille drikker for meget fostervand. Og nu er Hanne indlagt med feber og skal snart føde og lille sille har også fået feber. Men den bedste de havde sagt var at mens Hanne havde lagt og sovet skulle Jan på toilet og på vejen ud til toilettet havde han væltet støvsugeren så Hanne var vågnet og lille Sille lå og rystede af skræk hele natten inde i mors mave.

Ej undskyld men synes det er lidt sjovt. ville lige dele det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

mullesmith2

Det er da sådan lidt fjollet hehe især hvis det er helt alvorligt når hun siger alt det hehe

Anmeld

29. september 2010

A.

ej det er ikke alvorligt hun mener det? det er bare for sjovt eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.