Spørgsmål til Oddervogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Maja_4000

Kæresten og jeg var i BabySam igår , for at kigge på barnevogn (:
Vi har besluttet at vi skal have en Odder Zip

Den søde ekspedient gennemgik nærmest alle modeller med os :b Emmaljunga , Brio osv. :p Så hun fik klappet mange stel sammen

Men vi fik så 2011 kataloget med hjem .. Og hun sagde at der er 15 ugers (!) leveringstid .. Så vi skal sgu til at få bestilt !

Men i kataloget er der så en model som hedder Enjoy .. Er det en "ny udgave" af Comfort ? Eller ? ..

Og jer med Oddervogne .. Har I valgt compfort eller det "almindelige" ? Er det pengene værd ?

Håber det gav mening :p

- Maja (27+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

maria_wlt

Hvis hun har snakket ekstra godt nok Odder så er det fordi Babysam ejer Odder.. 

Bare lige lidt info 

Anmeld

29. september 2010

Maja_4000

maria_wt skriver:

Hvis hun har snakket ekstra godt nok Odder så er det fordi Babysam ejer Odder.. 

Bare lige lidt info 

Det ved jeg godt :p Men vi var faktisk enige om Odder inden vi gik ind i butikken :b

Anmeld

29. september 2010

maria_wlt

Maja_4000 skriver:

Det ved jeg godt :p Men vi var faktisk enige om Odder inden vi gik ind i butikken :b

Det var godt 

Ikke la jer lokke af alt det de synes i skal ha.. Alt kan gøres billegere end Babysam...

Anmeld

29. september 2010

Maja_4000

maria_wt skriver:

Det var godt 

Ikke la jer lokke af alt det de synes i skal ha.. Alt kan gøres billegere end Babysam...

Vi mangler heldigvis kun barnevognen (ud over bleer osv. :p) Så de kan ikke friste med alt muligt (; Selvom hun prøvede ihærdigt !
Men vi gik faktisk derfra uden at købe én eneste ting ! Meget stolte var vi

Anmeld

29. september 2010

mek-83

Hejsa.

Vi har en Odder Zip med x-dream stel.

Kender ikke lige den nye luksus du nævner, hvad skulle man få ekstra med? Det er måske stellet?

Men ihvertfald, vi har været helt vild glad for vores vogn  Den køre som en drøm og elsker selv designet, kan ikke finden nogen grund til man ikke skulle vælge en odder vogn.

Hvis du godt kan li odder og stadig ikke har besluttet mærket endnu, så ville jeg kigge på emmaljunga som jeg selv synes ligger tæt op af odder, min fætter har sådan en til deres søn og den lånte jeg en dag og var bestemt også lækker at køre med.

Håber i finder det der passer lige jer.

Anmeld

29. september 2010

mek-83

Maja_4000 skriver:

Vi mangler heldigvis kun barnevognen (ud over bleer osv. :p) Så de kan ikke friste med alt muligt (; Selvom hun prøvede ihærdigt !
Men vi gik faktisk derfra uden at købe én eneste ting ! Meget stolte var vi

Ja de er gode til at friste

Men der er jo den ting med Odder at det jo kun er babysam der sælger dem, så man har intet valg når man bare elsker odder vognen

Anmeld

29. september 2010

Maja_4000

mek-83 skriver:

Hejsa.

Vi har en Odder Zip med x-dream stel.

Kender ikke lige den nye luksus du nævner, hvad skulle man få ekstra med? Det er måske stellet?

Men ihvertfald, vi har været helt vild glad for vores vogn  Den køre som en drøm og elsker selv designet, kan ikke finden nogen grund til man ikke skulle vælge en odder vogn.

Hvis du godt kan li odder og stadig ikke har besluttet mærket endnu, så ville jeg kigge på emmaljunga som jeg selv synes ligger tæt op af odder, min fætter har sådan en til deres søn og den lånte jeg en dag og var bestemt også lækker at køre med.

Håber i finder det der passer lige jer.

Af hvad jeg kan læse i kataloget , er det det samme stel .. Den Overdelen ligner måske lidt en blanding af Zip og Victory .. Men den koster 1000 kr mere Og jeg synes Zip er pænere (;

Vi har bestemt os for Odder , men det er jo rart at høre andres erfaringer (;

Anmeld

29. september 2010

Lise

Vi har en Odder Olympia Soft på X-dream stel. Er super glad for den, og vi har aldrig fortrudt vores valg. Købte den i 2007, og bruger den nu til 2. barn.

Men hvad hulan er comfort??? Når jeg ikke aner det, så har jeg nok en almindelig...og den er jeg jo så glad for

Anmeld

29. september 2010

Maja_4000

Olympia .. Det er den som hedder Zip nu , ikk ? :p

Jamen comfort er noget med at det er mikrofiber stof .. Eller sådan noget .. :b

Lise skriver:

Vi har en Odder Olympia Soft på X-dream stel. Er super glad for den, og vi har aldrig fortrudt vores valg. Købte den i 2007, og bruger den nu til 2. barn.

Men hvad hulan er comfort??? Når jeg ikke aner det, så har jeg nok en almindelig...og den er jeg jo så glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.