spørgsmål?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Anonym trådstarter

hejsa har li et spørgsmål angående test

jeg tog en igår negativ en i morges negativ men her nu kiggede jeg på dem igen og nu er den ene meget svag positiv mit spørgsmål er om man kan stole  på det der står jo man skal se på den efter 5 min

håber nogen kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

afrobabies

Anonym skriver:

hejsa har li et spørgsmål angående test

jeg tog en igår negativ en i morges negativ men her nu kiggede jeg på dem igen og nu er den ene meget svag positiv mit spørgsmål er om man kan stole  på det der står jo man skal se på den efter 5 min

håber nogen kan hjælpe mig

Nogle tests står der at man ikke skal kigge på testen efter 10 minutter

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

Det er fuldstændigt korrekt.
Testen skal ud efter få timer, da den elelrs kan skifte.
Der er nemlig nogle andre stoffer, der bliver aktiveret både i urinen og i selve teststaven, som kan udvirke en svag streg.
Så den kan du ikke regne med.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

synes bare det er underligt at den ene er positiv den anden ik ( ved ik hvilken der er fra igår og hvilken fra i morges) men håber virkelig ik jeg er gravid da jeg har en datter på 4 mdr

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

synes bare det er underligt at den ene er positiv den anden ik ( ved ik hvilken der er fra igår og hvilken fra i morges) men håber virkelig ik jeg er gravid da jeg har en datter på 4 mdr

Tjaaa..så er der jo nok kun en vej...smid dem begge ud og tag en ny i morgen.
Håber da I bruger prævention så, eller??

Anmeld

29. september 2010

A.

du kan ikke stole på den men er du usikkert så går ud og køb en ny

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

nej har ik passet så frygteligt meget på men har nu heller ik lavet så megt da manden arbejder meget og først er hjemme sent men fra nu af er der ik noget uden dutten på. men hvis der en enmå vi jo bare tagen den derfra

Anmeld

29. september 2010

louise8723

Altså alt efter 10 min kan du ikke regne med..

Jeg tog en test i sidste måned da jeg havde bange anelser.. den var negativ, men da jeg lige kunne skimte den næste dag i skraldeposen var den svagt positiv.. meeen jeg fik min mens et par dage efter

Anmeld

29. september 2010

Anonym trådstarter

tak for jerse svar

Anmeld

29. september 2010

JustMe

louise4060 skriver:

Altså alt efter 10 min kan du ikke regne med..

Jeg tog en test i sidste måned da jeg havde bange anelser.. den var negativ, men da jeg lige kunne skimte den næste dag i skraldeposen var den svagt positiv.. meeen jeg fik min mens et par dage efter

Det kan være, det bare har været en biokemisk graviditet, hvor ægget ér blevet befrugtet, men ikke har sat sig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.