Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg tog en stik pille på 500mg igår aftens, men hertilmorgen, ligger den bare og smuller oppe i skeden
er det normalt synes det her er pænt ulækkert
håber der er en som kan hjælp mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: jeg tog en stik pille på 500mg igår aftens, men hertilmorgen, ligger den bare og smuller oppe i skeden er det normalt synes det her er pænt ulækkert håber der er en som kan hjælp mig
Ja og lad du den bare ligge...
skal den det
Miia90 skriver: skal den det
Øhh, ja, hvis det ikke er fodsvamp, så skulle den være et andet sted...
Det gjorde den jeg tog for et års tid siden også. Og synes jeg læste i "vejledningen" at det var normalt. Men kan ikke lige huske det.Men ville det ikke også være mærkeligt hvis den blev væk deroppe?
jeg troede bare den gik helt i opløsning, så den var væk når man vångede om morgen :/ men hvor længe ligger den oppe i skeden?
Jbk skriver: Øhh, ja, hvis det ikke er fodsvamp, så skulle den være et andet sted...
LOOOL
Du må vel skylle det værste smuller væk og så bare vente og se det skal nok forsvinde igen.
Miia90 skriver: jeg troede bare den gik helt i opløsning, så den var væk når man vångede om morgen :/ men hvor længe ligger den oppe i skeden?
De gange jeg har taget sådan en har jeg ikke tjekket op...tror ikke du skal pille rundt deroppe men bare lade den være, normalt roder man jo heller ikke rundt deroppe...
Det er helt normalt.. det er lige som kapslen der falder ud.. Og hvis den har lagt hele natten, har den lagt længe nok.. Du skal bare smørre dig med cremen også.. Og straks er det bedre
Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128