Morgenflasken, væk eller blive ved???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Eliza/lykke

Jeg vil gerne vide, om der er nogle herinde, som ikke gir morgenflaske mere (alder 5 mrd)?

Hun gylper meget om morgenen, og om 1 mrd starter vi i VS, og jeg ved ikke, om jeg skal give hende grød om morgenen i stedetfor flasken, eller om vi skal fortsætte.

Isåfald - hvor længe kan hun "leve" på flasken???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville lige så stille give hende grød om morgen, og blande MME i det samtidig med, at hun skulle have MME i en kop

Anmeld

29. september 2010

Koen.

lærke 5 mdr snart 6 mdr, hun får morgenmad og vand i kop og når hun så efter 1 time - 1 1/2 time vil sove formiddagslur vil hun os have en flaske

Anmeld

29. september 2010

Eliza/lykke

Det kan være, at det ændre sig... men Elizabeth er ikke den store spiser. Så hvis hun får morgenmad (grød), så kan hun ikke spise noget før til frokost. Så det passer måske meget godt med start i VS?

MEN - jeg synes bare, at jeg giver hende det samme hele tiden. Efter de 6 mrd., må hun heldigvis få mange andre ting.

Anmeld

29. september 2010

afrobabies

Eliza/lykke skriver:

Jeg vil gerne vide, om der er nogle herinde, som ikke gir morgenflaske mere (alder 5 mrd)?

Hun gylper meget om morgenen, og om 1 mrd starter vi i VS, og jeg ved ikke, om jeg skal give hende grød om morgenen i stedetfor flasken, eller om vi skal fortsætte.

Isåfald - hvor længe kan hun "leve" på flasken???

Min datter startede på grød til morgen omkring den alder, så puttede jeg noget mme i

Anmeld

29. september 2010

Eliza/lykke

Jeg tror, at jeg vil starte langsomt op om 14 dages tid. Hun har haft en del problemer med maven pga. grøden i de andre måltider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.