Orgasmiske højder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange orgasmer får I når I dyrker sex?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

963 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Doktor Doolittle

Lige et lille spændende tillægsspørgsmål ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Doktor Doolittle

Jeg selv har svaret een orgasme men der skal arbejdes på det (ikke hver gang men det er nok det mest ærlige svar for mig). Lykkepiller er ikke lykken rent seksuelt, i hvert fald ikke hvis man tæller orgasmer. Til gengæld er min kæreste blevet rimeligt udholdende, hvis det passer ham :P og sex er dejligt hjemme hos os (L)

Anmeld

28. juli 2008

Becks

Skønne spørgsmål du kommer med Doktor :))

Jeg har svaret engang imellem får jeg orgasmer, men ikke altid...

Jeg har meget svært ved det og det er lige meget hvor meget jeg giver mig hen. Men tror det har noget og gøre med min barndom :S
Det var det mest ærlige jeg kunne komme med

Knus Beck - Som leder efter drømmemanden (L)

Anmeld

28. juli 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] Skønne spørgsmål du kommer med Doktor :)) Jeg har svaret engang imellem får jeg orgasmer, men ikke altid... Jeg har meget svært ved det og det er lige meget hvor meget jeg giver mig hen. Men tror det har noget og gøre med min barndom :S Det var det mest ærlige jeg kunne komme med Knus Beck - Som leder efter drømmemanden (L)[/citat] TAK :$ Jeg håber ikke der skete noget slemt i din barndom :'( men det lyder sådan. Jeg håber VIRKELIG for dig at du snart finder drømmemanden at slå dig ned med, og at I får en masse skønne børn sammen (L) (H) og godnat fra Tina

Anmeld

28. juli 2008

Becks

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Beck skriver:[/småt][/f] Skønne spørgsmål du kommer med Doktor :)) Jeg har svaret engang imellem får jeg orgasmer, men ikke altid... Jeg har meget svært ved det og det er lige meget hvor meget jeg giver mig hen. Men tror det har noget og gøre med min barndom :S Det var det mest ærlige jeg kunne komme med Knus Beck - Som leder efter drømmemanden (L)[/citat] TAK :$ Jeg håber ikke der skete noget slemt i din barndom :'( men det lyder sådan. Jeg håber VIRKELIG for dig at du snart finder drømmemanden at slå dig ned med, og at I får en masse skønne børn sammen (L) (H) og godnat fra Tina [/citat] Tak (H) Hmm jo :S Og jo tak (L) Det håber jeg også (L) Godnat til dig også knus herfra (H)

Anmeld

28. juli 2008

Honningblomst

Mange....;)

Anmeld

28. juli 2008

Mathilde

Én orgasme til mig;) men der skal også arbejdes for det....
Det sker dog at jeg springer en gang over eller at jeg er heldig at få to af slagsen:P

Anmeld

28. juli 2008

Kvindemin

Det kan dælme gå stærkt her med en orgasme, men jeg er blevet så 'kedelig', at jeg kun kan komme 1 gang. Førhen var det op til jeg ved ikke hvor mange :) Mærkeligt.

Anmeld

29. juli 2008

Natascha

Jeg har svaret en gang imellem men ikke hver gang...

Anmeld

29. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har svaret en men det går tjep. Jeg kan godt flere gange, men synes den første er den bedste, så jeg udskyder den gerne :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.