Ja vi sendte jo sutterne afsted til julemanden igår.
Da Liva skulle i seng igår blev hun rigtig ked af det. Vi snakkede om at sutterne jo var sendt til julemanden og at hun i stedet havde fået en Barbamama.... men så kunne vi godt smide barbamama i skraldespanden eller ihvertfald aflevere den tilbage til butikken for den ville hun ikke have.
Så lå hun sammen med mig i vores seng og græd ligeså stille fordi hun savnede sine sutter.... stakkels pige 
Hun faldt sent i søvn men har så sovet HELE.... HELE natten!!!! Ikke en eneste opvågning! Dog havde hun tændt sin sengelampe engang i nat, men har ikke kaldt eller noget andet. Så det er gået over AL forventning.
Her til morgen var jeg så dum at sige at hun var SÅ dygtig at hun havde sovet uden sut.... skulle vist ikke have nævnt sutten, men heldigvis glemte hun det hurtigt.... hun spurgte dog lige om vi ikke kunne købe en ny 
Hun ville så gerne have sin barbamama med i børnehave idag og det fik hun så.
Hun gik ligeså stolt ind på stuen og viste den frem.... jeg fortalte at hun havde fået den fordi hun var stoppet med sut og så sagde hun selv at de var sendt op til julemanden... stoltheden STRÅLEDE ud af hende!!! Det var så fantastisk at se at jeg blev nødt til at ringe og fortælle Carsten det da jeg kom hjem og farmand måtte da lige synke en klump af stolthed 
Så indtil nu et fantastisk godt suttestop 
Vedhæftet:
Anmeld