Suttestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2010

TbCp

Da hun skulle i seng igår blev hun rigtig ked af det. Vi snakkede om at sutterne jo var sendt til julemanden og at hun i stedet havde fået en Barbamama.... men så kunne vi godt smide barbamama i skraldespanden eller ihvertfald aflevere den tilbage til butikken for den ville hun ikke have.
Så lå hun sammen med mig i vores seng og græd ligeså stille fordi hun savnede sine sutter.... stakkels pige

Hun faldt sent i søvn men har så sovet HELE.... HELE natten!!!! Ikke en eneste opvågning! Dog havde hun tændt sin sengelampe engang i nat, men har ikke kaldt eller noget andet. Så det er gået over AL forventning.

Her til morgen var jeg så dum at sige at hun var SÅ dygtig at hun havde sovet uden sut.... skulle vist ikke have nævnt sutten, men heldigvis glemte hun det hurtigt.... hun spurgte dog lige om vi ikke kunne købe en ny

Hun ville så gerne have sin barbamama med i børnehave idag og det fik hun så.
Hun gik ligeså stolt ind på stuen og viste den frem.... jeg fortalte at hun havde fået den fordi hun var stoppet med sut og så sagde hun selv at de var sendt op til julemanden... stoltheden STRÅLEDE ud af hende!!! Det var så fantastisk at se at jeg blev nødt til at ringe og fortælle Carsten det da jeg kom hjem og farmand måtte da lige synke en klump af stolthed

Så indtil nu et fantastisk godt suttestop

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

otlitrom

Sådan Liva!! (Og mor og far!)

Hvor er det godt gået! Dejligt hun var så stolt! Sød Barbamama

Anmeld

29. september 2010

JustAnotherName

FLOT LIVA !!!!!!!

Anmeld

29. september 2010

Vingummien

Dejligt at høre og selvfølgelig savner hun den.

MEn godt i holder fast i det

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Sejt!

Jeg havde snakken med Annika igår. Vi har nemlig også snakket om, at sutterne skal sendes op til julemanden, hvor alle babynisserne mangler sutter så det snakkede jeg med hende igår. Fortalte hende, at babynisserne slet ingen sutter har, og at julemanden bliver SÅ glad for at få sutter til babynisserne, at han giver de børn, der forærer babynisserne deres sutter en gave så tror vi tager springet enten i den kommende weekend eller i næste uge...

Hun var i hvert fald MEGET optaget af den historie - og har snakket om den hele morgenen...

Anmeld

30. september 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Sejt!

Jeg havde snakken med Annika igår. Vi har nemlig også snakket om, at sutterne skal sendes op til julemanden, hvor alle babynisserne mangler sutter så det snakkede jeg med hende igår. Fortalte hende, at babynisserne slet ingen sutter har, og at julemanden bliver SÅ glad for at få sutter til babynisserne, at han giver de børn, der forærer babynisserne deres sutter en gave så tror vi tager springet enten i den kommende weekend eller i næste uge...

Hun var i hvert fald MEGET optaget af den historie - og har snakket om den hele morgenen...

Igår aftes fandt Liva en sut som vi havde overset....

Heldigvis lykkedes det at få den væk, da hun lige havde fået lov at sutte på den 5 min.

Men hun synes at julemanden er rigtig dum!!!

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Igår aftes fandt Liva en sut som vi havde overset....

Heldigvis lykkedes det at få den væk, da hun lige havde fået lov at sutte på den 5 min.

Men hun synes at julemanden er rigtig dum!!!

´så er det godt det snart er jul, så julemanden igen er sød!!

Anmeld

30. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

´så er det godt det snart er jul, så julemanden igen er sød!!

Ja jeg tænker også at vi er nødt til at få vist hende at julemanden ikke er SÅ slem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.