lampe over kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Kløver

har i friske piger ikke en lampe idé, til en lampe som skal erstatte en gulvlampe, når den lille kommer, havde forestillet mig en loftlampe, og som giver et godt lys, men uden at lyset skinner ned i hovedet på den lille, da den kommer til at hænge over kravlegården.

vores stil er nok nyt blandet med gammelt, og har meget råt træ, og har ikke minimalistisk stil, men heller ikke det modsatte. lampen kommer til at hænge i nærheden af tv, og tæt ved vores sorte lædersofaer. kravlegården, kommer til at stå for enden af sofaerne, og på endevæggen står tv´et (er nok 1½-2 meter mellem gård og væg) og ja lampen skal jo så hænge over kravlegården, da vi ellers vil få et meget meget mørkt og dystert hjørne

nogle friske forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

LISBETH:-)

Vi har en verner panton spion lampe. Den er hittet. Når den er tændt så giver den et blødt behageligt lys, og når den er slukket ligner den et rundt spejl, og Elina elsker at hun kan se sig selv.

Du kan google den så skulle den komme frem - den hedder vist bare spionen

Anmeld

28. september 2010

Kløver

Vi har en verner panton spion lampe. Den er hittet. Når den er tændt så giver den et blødt behageligt lys, og når den er slukket ligner den et rundt spejl, og Elina elsker at hun kan se sig selv.

Du kan google den så skulle den komme frem - den hedder vist bare spionen

er det den plafon lampe her du snakker om

http://www.designlite.dk/spion-vaeg/loftlampe/

den ser smart ud, men vil desværre ikke du, bla fordi der vil være langt fra kravlegård og op til loftet, så den lille kan nok ikke nå at se sig selv, og synes så også det er rigtig mange penge for en lampe, når dne koster 8000 kr ville også gerne have en desideret loftlampe, dvs havde forestille mig noget der hænger ned fra loftet

men tak for det gode bud

Anmeld

28. september 2010

Maja84 skriver:

er det den pendel lampe her du snakker om

http://www.designlite.dk/spion-vaeg/loftlampe/

den ser smart ud, men vil desværre ikke du, bla fordi der vil være langt fra kravlegård og op til loftet, så den lille kan nok ikke nå at se sig selv, og synes så også det er rigtig mange penge for en lampe, når dne koster 8000 kr ville også gerne have en desideret loftlampe, dvs havde forestille mig noget der hænger ned fra loftet

men tak for det gode bud

Vi har den hængende på væggen og købt den brugt på dba

Anmeld

28. september 2010

Kløver

lisbeth2910 skriver:

hehe ja okay, den er også sød, men vi er lidt tvunget til noget der hænger ned i noget ledning eller sådan noget, lidt pendel/loftlampeagtigt (ikke plafond, der sidder direkte på loftet eller væggen) da vi har vindue og rør i vejen ellers en god ide, men ja desværre også alt alt for dyr

Anmeld

28. september 2010

Kløver

har fundet en der minder i stil, til at hænge over kravlegården, den kan fås i flere farver, giver link til den glasse, den i krom, men den kan fås i børstet stål, og flere forskellige farver, bla hvid, gul, grøn, lilla osv

desværre også bare dyr, men stadig noget billigere, den koster ca1400-1600 kr men den tror jeg også kunne give et godt lys, vi ville dog nok bare vælge den i helt alm hvid men fandt lige ud af det er for den lille lampe, den store koster 4000kr, den lille er 25 cm Ø og den store 50 Ø (gætter på det er omkredsen, hvis man måler lampen hele vejen rundt med målebånd)

http://luksuslamper.dk/shop/tradition-verner-panton-274p.html

Anmeld

29. september 2010

Ja, det er en flowerpot den er også fin over et spisebord eller køkkenbord eller lign. Vi har den som bordlampe i børstet stål (Min mand er verner Panton tosse, så ALT skal bare være VP)

Anmeld

29. september 2010

Kløver

lisbeth2910 skriver:

Ja, det er en flowerpot den er også fin over et spisebord eller køkkenbord eller lign. Vi har den som bordlampe i børstet stål (Min mand er verner Panton tosse, så ALT skal bare være VP)

hehe ja okay, ja jeg er nok ikke så fikseret på om en lampe har et navn eller lignende, mere om den giver godt lys, og så en der lignede i stil, på ikea´s hjemmeside, så den vil jeg en dag tage ud og kigge på, og se om det evt var noget, kan langt bedre give 400-500 kr for en lampe, end 4-5000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.