Pres for hulan Trine, PRES.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. september 2010

ooo

Jeg vil se baby juhl NU.

Er jeg den eneste der ikke kan vente længere???

Synes godt at du kunne take one for the team og føde meget snart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

otlitrom

Næh, jeg venter bestemt også meget meget spændt på at se den lille nye baby Juhl!!

Og Jules, du skal da også til at igang, du har da termin lige om hjørnet! Du er ikke glemt, jeg tænker altså også meget på dig! Du får lige et læs ve-støv!!

Anmeld

28. september 2010

ooo

Det er da rigtigt.

Julie, du presser også lige, så der er dobbelt op på navlestrengsbabyer.

Jeg glæder mig til at se de små bebser.

Anmeld

28. september 2010

Ranarupta

På trods af, at jeg blev tante i lørdags, så er jeg atter lettere skruk.

Også selvom Albert ligger og slumrer 20 cm. fra mig 

Trine og Julie, jeg synes, at I skal tage en alvorssnak med jeres bebser. 
Vi trænger da til nyfødte baby-billeder, gør vi ikke?  

Anmeld

28. september 2010

ooo

Ranarupta skriver:

På trods af, at jeg blev tante i lørdags, så er jeg atter lettere skruk.

Også selvom Albert ligger og slumrer 20 cm. fra mig 

Trine og Julie, jeg synes, at I skal tage en alvorssnak med jeres bebser. 
Vi trænger da til nyfødte baby-billeder, gør vi ikke?  

Hmmm, synes også at vi godt kunne bruge nogle billeder af lille Albert. Er det noget du kan klare, eller skal vi selv opsøge ham og lege paparazzi

Anmeld

28. september 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

Hmmm, synes også at vi godt kunne bruge nogle billeder af lille Albert. Er det noget du kan klare, eller skal vi selv opsøge ham og lege paparazzi

Ja, se... Det ved jeg ikke. Af ukendte årsager, så er jeg simpelthen sååå dårlig til at hive det store kamera frem. 
Men har da en flok mobilbilleder, som jeg lige kan tjekke kvaliteten af imorgen...

Ved ikke, om det vil være ondt af mig at tage billeder af det og så vise frem til hans kærester om mange år, men lige nu har han en dragt på, som mine søstre har haft på.
Den er lilla og lyserød(!) med lidt sort og grønt på. Derudover er der små drage-takker på armene og en enkelt tak på numsen.
Jeg elsker den dragt og børnene (drenge som piger) ser virkelig kære ud.

Bliver det i øvrigt kategoriseret som børnemishandling at klæde en dreng i pigetøj? Eller lægger det bare en vis stil?

Anmeld

28. september 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Ja, se... Det ved jeg ikke. Af ukendte årsager, så er jeg simpelthen sååå dårlig til at hive det store kamera frem. 
Men har da en flok mobilbilleder, som jeg lige kan tjekke kvaliteten af imorgen...

Ved ikke, om det vil være ondt af mig at tage billeder af det og så vise frem til hans kærester om mange år, men lige nu har han en dragt på, som mine søstre har haft på.
Den er lilla og lyserød(!) med lidt sort og grønt på. Derudover er der små drage-takker på armene og en enkelt tak på numsen.
Jeg elsker den dragt og børnene (drenge som piger) ser virkelig kære ud.

Bliver det i øvrigt kategoriseret som børnemishandling at klæde en dreng i pigetøj? Eller lægger det bare en vis stil?

Hehehe, tror du skal overveje om du gerne vil være farmor engang. Hvis du ikke vil, så skal du bare tage en masse skønne billeder af Albert i pigetøj, og fortælle de piger han kommer til at tage med hjem, at Albert insisterede på at have pigetøj på, og blive kaldt Alberte.

Men hvis du gerne vil have at han får en kæreste og børn, såååå er det nok noget man bare skal nøjes med at vise til os herinde på navlestrengen. VI vil gerne se billederne, og tror ikke at det vil kastrere Albert endnu.

Anmeld

28. september 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

Hehehe, tror du skal overveje om du gerne vil være farmor engang. Hvis du ikke vil, så skal du bare tage en masse skønne billeder af Albert i pigetøj, og fortælle de piger han kommer til at tage med hjem, at Albert insisterede på at have pigetøj på, og blive kaldt Alberte.

Men hvis du gerne vil have at han får en kæreste og børn, såååå er det nok noget man bare skal nøjes med at vise til os herinde på navlestrengen. VI vil gerne se billederne, og tror ikke at det vil kastrere Albert endnu.

Jamen, så bliver jeg vel "bare" mormor?

Jeg sørger for at smække en masse billeder ind!

(Og så tager jeg lige en tænker mht. hvilket af scenarierne, jeg ønsker)

Anmeld

29. september 2010

sarahb

Kom ud skøn unger!!!
Så er der nemlig mindre tid til min dreng kommer ud til os...

Anmeld

29. september 2010

otlitrom

sarahb skriver:

Kom ud skøn unger!!!
Så er der nemlig mindre tid til min dreng kommer ud til os...

Jaaaaiy Sarah, det er din tur bagefter!! Wee Det glæder jeg mig også til!

Og Karina, jeg vil gerne se Albert i tøsetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.