iiih så flyt dig lidt barn :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. september 2010

millesofie

hvad gør man lige når ens barn gør dette her

han er helt vild hver gang jeg tænder videoen

jeg har prøvet at sige at så filmer vi bare ikke mere hvis du skal stille dig foran videoen, for vi vil også have billeder af de andre

men ja det virker altså ikke

gode råd modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Ryberg

han er jo helt vild med at blive filmet...

Evt. lav hans EGNE videoer... hvor det er ham det drejer sig om?

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

Hold da op ser lidt sjovt ud. Men ja, er da irriterende i længen.

Måske i skal prøve at inorere det lidt, når han gør det.

Er han vantil at blive filmet meget? Måske det er derfor?

Anmeld

28. september 2010

Mamalou

Sorry, men det er da for sødt! Dejlig knægt!

Er det måske lidt svært at dele opmærksomheden med lillesøster? Så han skal være hheellttt sikker på at blive set?

Jeg bakker op omkring forslaget om, at han kan få lavet sin egen video, så han føler sig filmet og i centrum... Hvis det er dét, det handler om.. Måske kan han bare slet ikke få nok

God aften!

Anmeld

28. september 2010

millesofie

vi har ikke prøvet det med hans egene video'er men det er da et forsøg værd

men nej han bliver ikke filmet tit, kun når vi laver noget sjovt

jeg er begyndt at filme ungerne i skjul nu, og det er grineren bare når de sidder og leger (og jeg er med til legen, ikke noget med forstyrelse af deres privatliv )

Anmeld

28. september 2010

Mira0911

Måske han er vild med det og bare gerne vil ses eller noget?

Anmeld

28. september 2010

millesofie

Mamalou skriver:

Sorry, men det er da for sødt! Dejlig knægt!

Er det måske lidt svært at dele opmærksomheden med lillesøster? Så han skal være hheellttt sikker på at blive set?

Jeg bakker op omkring forslaget om, at han kan få lavet sin egen video, så han føler sig filmet og i centrum... Hvis det er dét, det handler om.. Måske kan han bare slet ikke få nok

God aften!

ja det er jo svært at dele men jeg tror ikke det er det

han har selektiv mutisme hvilket gør at han ikke taler henne i børnehaven så jeg tror at han skal ses og høres dobbelt når han kommer hjem og så hvis videoen er tændt så bliver han helt vild

men han er en kvik og meget klog dreng (ikke noget jeg bare siger) så jeg ved at jeg ville kunne forklare ham at han skal lade hver, men hvad skal jeg sige til ham, for det lyder lidt dumt i en 5årigs hoved at få afvide at man skal flytte sig så andre også kan få tid foran videoen, når alt man selv tænker på er sig selv, og hvor dygtig man er og hvor meget andre (mor, søster, far osv) også må synes man er dygtig og sej til det video

ja jeg prøver at forstille mig hvad der forgår der inde

Anmeld

28. september 2010

Mamalou

Fisenberg skriver:

ja det er jo svært at dele men jeg tror ikke det er det

han har selektiv mutisme hvilket gør at han ikke taler henne i børnehaven så jeg tror at han skal ses og høres dobbelt når han kommer hjem og så hvis videoen er tændt så bliver han helt vild

men han er en kvik og meget klog dreng (ikke noget jeg bare siger) så jeg ved at jeg ville kunne forklare ham at han skal lade hver, men hvad skal jeg sige til ham, for det lyder lidt dumt i en 5årigs hoved at få afvide at man skal flytte sig så andre også kan få tid foran videoen, når alt man selv tænker på er sig selv, og hvor dygtig man er og hvor meget andre (mor, søster, far osv) også må synes man er dygtig og sej til det video

ja jeg prøver at forstille mig hvad der forgår der inde

Det kan jo forklare en hel del... 

Jeg tror det er vigtigt at få det sagt på en positiv måde, så han ikke føler det er et fravalg af ham. Du kunne jo se videoerne sammen med ham, så han kan se at han fylder hele skærmen og snakke med ham om, at det er fjollet at man ikke kan se de andre på filmen

Det er en svær situation, for man vil jo heller ikke bremse ham! 

Anmeld

28. september 2010

millesofie

Mamalou skriver:

Det kan jo forklare en hel del... 

Jeg tror det er vigtigt at få det sagt på en positiv måde, så han ikke føler det er et fravalg af ham. Du kunne jo se videoerne sammen med ham, så han kan se at han fylder hele skærmen og snakke med ham om, at det er fjollet at man ikke kan se de andre på filmen

Det er en svær situation, for man vil jo heller ikke bremse ham! 

nej det er jo lige det

men det var en god ide det vil jeg prøve allerede i morgen med ham

Anmeld

28. september 2010

LISBETH:-)

Han er sku da kær. Mon ikke han bliver tv stjerne når han bliver stor. Han vil ihvertfald gerne være på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.