lige G-testet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.936 visninger
50 svar
0 synes godt om
28. september 2010

tulleeh

Hej Damer.. xD

jeg prøver lige igen.

sidste debat blev lidt for forvirrende!

d. 2 september  stoppede min menstruation.

tror jeg allerede meget hurtig mærkede min ÆL d. 5 september og det kom pludseligt med stikken og niv i højre side! og blev til store kramper nogle timer efter, og så var det over.. havde lige nogle dage hvor jeg var øm efter den omgang.  d.20 september fik jeg en anelse brun/rød blødning  som efterfulgt stoppede efter 7 dage..

(i min sidste graviditet havde jeg det samme bare voldsommmere mens)

men kunne det være en implantationsblødning jeg har fået nu? for når jeg tæller tilbage t til d. 2 september og 4 uger frem kan jeg se at det her ikke kan være min mens? der mangler to uger endnu?!

og har lige prøver g-teste. den er svag. og kommer efter 10 min. hvor den ikke bør aflæses. kan det være graviditet ?? for jeg burde havde ÆL i denne uge men har lige haft en svag blødning uden den var lignet mens!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

AnneBJ

tulleeh skriver:

Hej Damer.. xD

jeg prøver lige igen.

sidste debat blev lidt for forvirrende!

d. 2 september  stoppede min menstruation.

tror jeg allerede meget hurtig mærkede min ÆL d. 5 september og det kom pludseligt med stikken og niv i højre side! og blev til store kramper nogle timer efter, og så var det over.. havde lige nogle dage hvor jeg var øm efter den omgang.  d.20 september fik jeg en anelse brun/rød blødning  som efterfulgt stoppede efter 7 dage..

(i min sidste graviditet havde jeg det samme bare voldsommmere mens)

men kunne det være en implantationsblødning jeg har fået nu? for når jeg tæller tilbage t til d. 2 september og 4 uger frem kan jeg se at det her ikke kan være min mens? der mangler to uger endnu?!

og har lige prøver g-teste. den er svag. og kommer efter 10 min. hvor den ikke bør aflæses. kan det være graviditet ?? for jeg burde havde ÆL i denne uge men har lige haft en svag blødning uden den var lignet mens!

Svag positiv er positiv En streg er en streg.. Men når den kommer "for sent" i forhold til brugsanvisningen på testen, er du nok ikke langt henne og dermed er der også risiko for at miste... Jeg ville vente en uges tid hvis jeg var dig, eller fx i weekenden.. Det kunne da lyde som om den er der

Anmeld

28. september 2010

tulleeh

AnneBJ skriver:

Svag positiv er positiv En streg er en streg.. Men når den kommer "for sent" i forhold til brugsanvisningen på testen, er du nok ikke langt henne og dermed er der også risiko for at miste... Jeg ville vente en uges tid hvis jeg var dig, eller fx i weekenden.. Det kunne da lyde som om den er der

Hejsa(:

tak for kigget og svaret.

ja den er der.. bare IKKE ret tydelig! men den er der.. ;')

men ja. tænker også en streg er en streg ;D

men prøver om en uge igen så

håber virkelig min forklaring kan give mening med det kan være en tidlig graviditet. håber ikke det kroppen der driller!

Anmeld

29. september 2010

Kruse90

krydser

Anmeld

29. september 2010

Miss.Sunshine

Billede????

Anmeld

29. september 2010

tulleeh

Miss.Sunshine skriver:

Billede????

kan lige prøve smide et billede ind hvis den ikke er for utydelig.

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

tulleeh skriver:

Vi vil se

Anmeld

29. september 2010

Miss.Sunshine

tulleeh skriver:

Jaaaaaah vi vil lure

Anmeld

29. september 2010

tulleeh

Miss.Sunshine skriver:

Jaaaaaah vi vil lure

desværre.. man kan ikke få øje på stregn på billederne for den er alt for svag. men den kan ses meget svagt. men for svag til et billede ): men tager en ny i morgen og ser om den skulle være nemmere at skimte, da min mens dag er idag og ikke har fået den. men fik den i sidste ugen hvor man ikke kunne kalde den en menstruation ..

Anmeld

29. september 2010

Miss.Sunshine

tulleeh skriver:

desværre.. man kan ikke få øje på stregn på billederne for den er alt for svag. men den kan ses meget svagt. men for svag til et billede ): men tager en ny i morgen og ser om den skulle være nemmere at skimte, da min mens dag er idag og ikke har fået den. men fik den i sidste ugen hvor man ikke kunne kalde den en menstruation ..

Hvis det er kan jeg bruge billedet i et foto program for dig, der kan man se om der er "noget" selvom du ikke kan fange stregen på et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.