Sjove oplevelser i vuggestue/dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Vingummien

Skal vi ikke lave en tråd hvor vi fortæller om nogle sjove episoder i vuggestue/dagpleje. Syntes det kunne være lidt sjovt at se hvad i andre har oplevet når i har hentet eller bragt.

Jeg husker specielt en dag hvor jeg skal over og hente Emil. Jeg kommer gående ind i bygningen, kan godt høre at der er nogle børn lidt længere nede af gangen. Jeg går ind på stuen, lukker døren godt i så børnene ikke render ud.
Når lige at se underligt rundt, da Emil ikke er der. Skal lige til at spørge pædagogen om hvor han var, da jeg kan høre en der siger meget spørgende "mor".

Vender mig om og kigger ud af den rude der er i døren, og der står Emil og kigger helt skuffet. Så havde jeg lukket døren lige for næsen af ham, da han var kommet rendende efter mig ned af gangen Kunne ikke lade være at grine, han så helt deprimeret ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

grinbidderen

Skal vi ikke lave en tråd hvor vi fortæller om nogle sjove episoder i vuggestue/dagpleje. Syntes det kunne være lidt sjovt at se hvad i andre har oplevet når i har hentet eller bragt.

Jeg husker specielt en dag hvor jeg skal over og hente Emil. Jeg kommer gående ind i bygningen, kan godt høre at der er nogle børn lidt længere nede af gangen. Jeg går ind på stuen, lukker døren godt i så børnene ikke render ud.
Når lige at se underligt rundt, da Emil ikke er der. Skal lige til at spørge pædagogen om hvor han var, da jeg kan høre en der siger meget spørgende "mor".

Vender mig om og kigger ud af den rude der er i døren, og der står Emil og kigger helt skuffet. Så havde jeg lukket døren lige for næsen af ham, da han var kommet rendende efter mig ned af gangen Kunne ikke lade være at grine, han så helt deprimeret ud

Ham emil er bare for dejlig at høre om, super skøn dreng. søde..

Jamen valdemar han er altid ude når vi henter ham (natur vuggestue) så lige så snart han ser os så skynder han sig at løbe væk da han virkelg ikke med hjem han vil lege/ hoppe mor siger han, lige de sidste par dage har vi fanget ham inden i grov gaderoben hvor han har leget med vand fra hanen og gjort såå der var VAND OVER HELE GULVET... så det gør min søn vasker gulv.. hmmm de kan ik andet ind at grine af det heldigvis..

Anmeld

30. september 2010

*Sofie*

Hyggelig tråd

I dag skulle Malou (16 mdr i dag) i heldagslegestue med dagplejen. Det er et stort fælleshus og Malou har kun være der 3 gange før. Da jeg så skal sige farvel til hende står dp-moren med et barn der er lidt ked, så jeg giver Malou et kys og en krammer, siger hej hej, vinker og går hen mod døren. Jeg havde lidt forventet at hun ville følge efter mig...men nej! Hun vinker til mig, drejer om og trisser ind i det store fællesrum
Hun er sq sej, min lille fis

Malou skal også altid lige nå 1000 ting, inden hun har tid til at sige hej til mig, når jeg henter hende
Så tar hun lige en runde om dp's spisebord, så ska jeg lige se en doublo-elefant, og så ska vi det ene, og så ska vi det andet...alt imens hun plaprer løs på malousisk

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

*Sofie* skriver:

Hyggelig tråd

I dag skulle Malou (16 mdr i dag) i heldagslegestue med dagplejen. Det er et stort fælleshus og Malou har kun være der 3 gange før. Da jeg så skal sige farvel til hende står dp-moren med et barn der er lidt ked, så jeg giver Malou et kys og en krammer, siger hej hej, vinker og går hen mod døren. Jeg havde lidt forventet at hun ville følge efter mig...men nej! Hun vinker til mig, drejer om og trisser ind i det store fællesrum
Hun er sq sej, min lille fis

Malou skal også altid lige nå 1000 ting, inden hun har tid til at sige hej til mig, når jeg henter hende
Så tar hun lige en runde om dp's spisebord, så ska jeg lige se en doublo-elefant, og så ska vi det ene, og så ska vi det andet...alt imens hun plaprer løs på malousisk

Hehe Emil skal også altid liiiiige nå en masse n jeg kommer for at hente ham

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

Vi har ikke oplevet noget endnu sådan... 

Ikke andet end at en af de andre børn siger Julie hver gang hun ser Julie's far siger hun 

"Julie, far kommer nu" Hun siger det faktisk hver dag... :) 

Daplejeren har en søn, der har værelse nede i samme etage som dagplejen.. 

Hver gang han åbner døren, flyver Julie hen til døren og siger "Hej" og står og kigger lidt... 

Dagplejeren synes det er hyle skægt når hun gør det... 

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Vi har ikke oplevet noget endnu sådan... 

Ikke andet end at en af de andre børn siger Julie hver gang hun ser Julie's far siger hun 

"Julie, far kommer nu" Hun siger det faktisk hver dag...  

Daplejeren har en søn, der har værelse nede i samme etage som dagplejen.. 

Hver gang han åbner døren, flyver Julie hen til døren og siger "Hej" og står og kigger lidt... 

Dagplejeren synes det er hyle skægt når hun gør det... 

Hvor er hun sød og høflig

Anmeld

9. oktober 2010

Mira0911

Tulipan skriver:

Hvor er hun sød og høflig

Ja meget... :) 

Anmeld

9. oktober 2010

Lillefe

hehe jeg har en sjov en fra børnehaven.. Jeg står nede i børnehaven her en morgen.. så kigger en af børnene på mig og siger er der en baby derinde "ja" siger jeg pænt.. så siger hun "ok hvordan er den kommet derind?"

Ehm.... så står jeg der med mine talenter og siger pænt til pigen "jeg tror du skal spørger dine forældre når du kommer hjem!"

Anmeld

9. oktober 2010

Vingummien

Perl skriver:

hehe jeg har en sjov en fra børnehaven.. Jeg står nede i børnehaven her en morgen.. så kigger en af børnene på mig og siger er der en baby derinde "ja" siger jeg pænt.. så siger hun "ok hvordan er den kommet derind?"

Ehm.... så står jeg der med mine talenter og siger pænt til pigen "jeg tror du skal spørger dine forældre når du kommer hjem!"

Haha så fik du den :p

Anmeld

9. oktober 2010

Lillefe

Tulipan skriver:

Haha så fik du den :p

hehe... ja blev helt munlam vidste ikke lige hvad jeg skulle sige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.