Ja undskyld mit sprog men er virkelig gal.
Efter Emil var kommet i seng, vil jeg gå ned med skrald. Har så længe haft en glas flaske til at stå, og ville tage den med og smide i flaske beholderen.
Jeg kommer ned til skraldespandende og åbner den til flasker, og smider flasken i. Og så kan jeg bare ikke lukke det lorte låg som er på beholderen, og den skal låses når man har brugt den. JEg står og kæmper med låget, imens kommer en mand forbi, og stiller sig ved næste opgang.
Tænker ikke videre over det, tænker kun hurtigt at han nok skal mødes med en fra den opgang, Jeg må desværre opgive at lukke det låg, og irritere mig så meget, da der bor mange børn her, men kunne jo heller ikke stå der hele aften.
Så jeg smider resten ud og begynder at gå mod min opgang. Så begyder ham manden at råbe efter mig, virkelig højt, og går efter mig. At jeg skal fandme lukke det låg, osv. Han tænder helt af
vender mig om og siger at han jo selv kan lukke det hvis han kan.
Han bliver ved at råbe til jeg går helt ind i min opgang. Så har idioten bare stået og ventet på at se om jeg kunne lukke det eller ej
hvorfor fanden fik han ikke bare fingeren ud og hjalp.
Nogle mennesker burde virkelig have noget af vide, stå og vente på en chance for at blive gal.... 
Anmeld