Ej... er pist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Vingummien

Ja undskyld mit sprog men er virkelig gal.

Efter Emil var kommet i seng, vil jeg gå ned med skrald. Har så længe haft en glas flaske til at stå, og ville tage den med og smide i flaske beholderen.

Jeg kommer ned til skraldespandende og åbner den til flasker, og smider flasken i. Og så kan jeg bare ikke lukke det lorte låg som er på beholderen, og den skal låses når man har brugt den. JEg står og kæmper med låget, imens kommer en mand forbi, og stiller sig ved næste opgang.

Tænker ikke videre over det, tænker kun hurtigt at han nok skal mødes med en fra den opgang, Jeg må desværre opgive at lukke det låg, og irritere mig så meget, da der bor mange børn her, men kunne jo heller ikke stå der hele aften.

Så jeg smider resten ud og begynder at gå mod min opgang. Så begyder ham manden at råbe efter mig, virkelig højt, og går efter mig. At jeg skal fandme lukke det låg, osv. Han tænder helt af vender mig om og siger at han jo selv kan lukke det hvis han kan.

Han bliver ved at råbe til jeg går helt ind i min opgang. Så har idioten bare stået og ventet på at se om jeg kunne lukke det eller ej hvorfor fanden fik han ikke bare fingeren ud og hjalp.

Nogle mennesker burde virkelig have noget af vide, stå og vente på en chance for at blive gal....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

TbCp

Hold kæft en spade!!!!

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hold kæft en spade!!!!

Ja, får nok en klage ligesom med katten nu

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Ja, får nok en klage ligesom med katten nu

Hahaha

Har du hørt mere til det?

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hahaha

Har du hørt mere til det?

Skrev ern mail hvor de lige fik min mening. Og fik så svar tilbage at de vil sørge for jeg ikke fik flere klager ang det

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Skrev ern mail hvor de lige fik min mening. Og fik så svar tilbage at de vil sørge for jeg ikke fik flere klager ang det

Nå det var da altid noget

Anmeld

28. september 2010

anna-jonas

Narrøv.............han skulle ha' et spark imellem benene af "the pussygang", og sendes med flaskepost til sibirien.

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Narrøv.............han skulle ha' et spark imellem benene af "the pussygang", og sendes med flaskepost til sibirien.

Du er ski da skøn!! haha!!

Det er da grov som de er sure, der hvor du bor nu! Men den med katten er det særeste jeg ar hørt længe!

spader!

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

kitty skriver:

Du er ski da skøn!! haha!!

Det er da grov som de er sure, der hvor du bor nu! Men den med katten er det særeste jeg ar hørt længe!

spader!

Ja, også mig. Føler mig helt forfulgt

Anmeld

28. september 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Go plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.