Hvornår klipper man baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.507 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2010

BJL2010

Sidder lige og tænker hvornår man klipper baby første gang? Hvornår klippede I jeres babyer første gang, og hvad var grunden til at det skete lige på det tidspunkt?

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

charlottekri

he he

min datter blev først klippet for et par uger siden og hun fylder 3 til januar...

hun har simpelthen ikke haft nok hår på hovedet til at der kunne klippes noget af uden at hun skulle bobbes nærmest..

Anmeld

28. september 2010

L.J.L

jeg klippede min søn første gang da han var 6 mdr. fordi hans hår sad ned i øjnene, så det var kun pandehåret der røg.

Anmeld

28. september 2010

tumle81

Vores søn er 11 mdr og er endnu ikke blevet klippet :-)

Vores datter var vist ikke så gammel, da hun havde/har mægtig meget og tykt hår. Tror hun var omkring 6 mdr...

Vores anden søn var omkring 1½ år da han begyndte at få lidt for langt hår...

Knus Kathrina

Anmeld

28. september 2010

serinasmor

hejsa

vi klippede serinas pandehår da hun var omkring 4-5 mdr ... hun ville ikke kunne se noget ellers ... og fordi hun var så lille at far bare skulle klippe så snart han fik fat i en tot blev det MEGET kort og MEGET skævt ... vi har endnu ikke haft behov for at klippe det igen ... hun er nu 8½ mdr

serinasmor

Anmeld

28. september 2010

Svenne

Min søn blev klippet første gang, da han lige var fyldt 3 måneder - og det simpelthen fordi, han trængte til det!!
Billedet siger vidst alt!

Nu er han fem måneder (i morgen) og trænger til at blive klippet igen!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2010

Mira0911

BJL2010 skriver:

Sidder lige og tænker hvornår man klipper baby første gang? Hvornår klippede I jeres babyer første gang, og hvad var grunden til at det skete lige på det tidspunkt?

Knuser

Julie blev klippet for allerførste gang i sidste måned... Jeg har ikke kunne få mig selv til at få hende til frisør - Da hun havde så mange søde krøller... Kan dog se de er ligeså stille på vej igen... :)

Hun er nu knap 20 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.