Hjælp! hvad syntes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Stumpen

Jeg har stemt blank, da jeg ikke synes om nogen af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

CiSo

Kan godt hører i syntes jeg skal tage den mint grønne fordi jeg venter en dreng, meeen det er jo mig der skal bruge den og ikke ham??

Anmeld

28. september 2010

Molly8

sophieamalia skriver:

Kan godt hører i syntes jeg skal tage den mint grønne fordi jeg venter en dreng, meeen det er jo mig der skal bruge den og ikke ham??

Ha, lige mine ord

Jeg har selv købt en postkasserød By Stroom-taske - en rigtig dame-én, fordi det er en taske, jeg skal bruge og ikke barnet. Jeg ved ikke endnu, om jeg får en dreng eller pige, men i denne sag synes jeg det er underordnet.

Jeg kan bedst lide den røde, fordi den lyser op. Den grønne synes jeg er lidt mere diskret.

Held og lykke med valget.

Kh Molly

Anmeld

28. september 2010

Ryberg

sophieamalia skriver:

Hmmm ... hva så med første gang der kommer en hen og siger "neeeej hvor er hun sød" .... det er jo en dreng.... nå ja, jeg troede bare pga. pusletasken ....

Det var bare lige min tanke mht. tasken

Anmeld

28. september 2010

Svei

Heise skriver:

jeg kan ikke li nogen af dem - sorry

heise

Mon vi er blevet for gamle.. jeg synes også de er virkelig grimme...ligner gammel voksdug...men jeg er jo også en gammel kone som heldigvis ikke skal bruge pusletaske mere...

Anmeld

28. september 2010

smokin

har stemt blankt... ingen af dem er pæne...

Anmeld

28. september 2010

CiSo

KittyGirl skriver:

Hmmm ... hva så med første gang der kommer en hen og siger "neeeej hvor er hun sød" .... det er jo en dreng.... nå ja, jeg troede bare pga. pusletasken ....

Det var bare lige min tanke mht. tasken

Det er selvfølgelig rigtig nok, men han har jo blåt tøj, dynebetræk og så videre?

Anmeld

28. september 2010

Ryberg

sophieamalia skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok, men han har jo blåt tøj, dynebetræk og så videre?

Selvom Lasse var i blåt tøj og blåt dynebetræk, kan folk STADIG finde på at spørge "er det en....."

Som regel er det jo kvinder der er interesserede... og som regel ligger man jo mærke til tasken (typisk kvinder )

Anmeld

28. september 2010

SiLiMiMa

Jbk skriver:

Mon vi er blevet for gamle.. jeg synes også de er virkelig grimme...ligner gammel voksdug...men jeg er jo også en gammel kone som heldigvis ikke skal bruge pusletaske mere...

hva f.....??!! siger du, jeg er gammel(dags)????!!!!

jeg bruger dog stadig pusletaske og den er SORT!!!!

heise - mimre mimre.......

Anmeld

28. september 2010

CiSo

KittyGirl skriver:

Selvom Lasse var i blåt tøj og blåt dynebetræk, kan folk STADIG finde på at spørge "er det en....."

Som regel er det jo kvinder der er interesserede... og som regel ligger man jo mærke til tasken (typisk kvinder )

selvom han var i blå?

Men okay, hvis folk går så meget efter farverne kunne det være man skulle overveje det en ekstra gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.