Spis pænt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2010

afrobabies

Hvorfor skal min datter altid slikke smørret af rugbrødet, hun vil bare ikke have brødet.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Snefnug1984

Ja hun opfører sig bare som alle andre børn Noget af det jeg bruger for at undgå dette, er at skære brødet ud og opfordre til at der bliver spist med gaffel..

Anmeld

28. september 2010

afrobabies

SolsikkeBlomst skriver:

Ja hun opfører sig bare som alle andre børn Noget af det jeg bruger for at undgå dette, er at skære brødet ud og opfordre til at der bliver spist med gaffel..

Ja, jeg ved det godt, men så hakker hun bare det hele til øllebrød.... Tro mig, jeg har prøvet mange ting, har passet mange børn i mit liv, og der er bare nogen som bare ikke kan spise almindeligt....

Anmeld

28. september 2010

Snefnug1984

victoria2008 skriver:

Ja, jeg ved det godt, men så hakker hun bare det hele til øllebrød.... Tro mig, jeg har prøvet mange ting, har passet mange børn i mit liv, og der er bare nogen som bare ikke kan spise almindeligt....

Nu arbejder jeg selv med børn til dagligt som pædagog og jeg synes det er sjældent, at jeg ikke kan få vendt et barn af med dets "dårlige" spisevaner

Anmeld

28. september 2010

afrobabies

SolsikkeBlomst skriver:

Nu arbejder jeg selv med børn til dagligt som pædagog og jeg synes det er sjældent, at jeg ikke kan få vendt et barn af med dets "dårlige" spisevaner

Ja, ok, jeg har også arbejdet i vuggestue i mange år, men det virker altså ikke hver gang

Anmeld

28. september 2010

Snefnug1984

victoria2008 skriver:

Ja, ok, jeg har også arbejdet i vuggestue i mange år, men det virker altså ikke hver gang

Det er jeg så ikke helt enig i

Anmeld

28. september 2010

Mor til Frederic og Freya

victoria2008 skriver:

Hvorfor skal min datter altid slikke smørret af rugbrødet, hun vil bare ikke have brødet.......

Fordi hun har fundet ud af hun kan? Og hun ved hun får en reaktion ud af dig ved det..

Frederic gør det samme med leverpostej og smør, han får dog ingen reaktion fra os af. Da det er lige meget hvad han spiser - bare han spiser...

Han får så også lov til det, for hellere han spiser bare lidt leverpostej end slet intet fordi vi tvinger ham til at spise pænt med gaffel mm.

Han kan dog sagtens bruge gaffel - ske og kniv. Selv smørre sin mad osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.