Andbefal en god graviditets bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2010

trine1989

hej i skønne kvinder

jeg er på udkig efter en god vente bh, hvor brysterne får den støtte de nu skal have når de vokser og er ømme  jeg er allerede vokset en del så med min alm. bh som også er for lille nu får en meget stor tydelig kavalergang er allerede blevet kommenteret af svigerfar  haha...

er der nogen der kan andbefale mærker eller hjemmesider?

knus trine 18+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

trine1989

er der ingen der har brugt graviditets bh'er?

Anmeld

28. september 2010

CA

Jeg har ikke købt en desideret graviditets BH, men fandt efter mange fosøg en BH jeg kunne bruge til de ømme og voksende bryster uden at de blev helt klemt sammen og væltede ud af Bh'en. Den er fra costume og hedder memory  Bra. Ja, den er ikke en speciel venteBH, men den har en større skål end andre almindelige BH'er og en fantastisk støtte. Ved ikke om det kan hjælpe...

Anmeld

28. september 2010

Mischa

Jeg måtte op i en større størrelse så jeg gik i h&m

100kr for en sort bh med blonder, pæn bh, men det er fangede mig var at der var silikone hele vejen rundt i kanten på indersiden, så den sidder bare, og bliver der, og skålen går også op over brystvorten, det er ikke en der sidder dumt og grimt, dem gør barmen pæn.

Anmeld

28. september 2010

Blyb

Jeg kigger lige lidt med her. Selvom jeg kun er i 6 uge er mine bryster allerede blevet en del større.

Jeg duer bare ikke til de meget billige BH'er man køber i H&M og den slags butikker. Der skal være noget ordentlig støtte i.

Blyb 5+5

Anmeld

29. september 2010

trine1989

Carina87 skriver:

Jeg har ikke købt en desideret graviditets BH, men fandt efter mange fosøg en BH jeg kunne bruge til de ømme og voksende bryster uden at de blev helt klemt sammen og væltede ud af Bh'en. Den er fra costume og hedder memory  Bra. Ja, den er ikke en speciel venteBH, men den har en større skål end andre almindelige BH'er og en fantastisk støtte. Ved ikke om det kan hjælpe...

jeg kan prøve at finde den...

Anmeld

29. september 2010

trine1989

Kuhr skriver:

Jeg måtte op i en større størrelse så jeg gik i h&m

100kr for en sort bh med blonder, pæn bh, men det er fangede mig var at der var silikone hele vejen rundt i kanten på indersiden, så den sidder bare, og bliver der, og skålen går også op over brystvorten, det er ikke en der sidder dumt og grimt, dem gør barmen pæn.

har været i h&m men synes ikke der er nogen der sidder ordentlig og giver støtte. men ellers tak det er jo amg og behag...

har nemlig selv kigget på graviditetsbh'er på nettet som skulle give den rigtige støtte og være super lækre at have på både nat og dag  kunne godt være at der var nogen der havde prøvet dem

Anmeld

29. september 2010

trine1989

Blyb skriver:

Jeg kigger lige lidt med her. Selvom jeg kun er i 6 uge er mine bryster allerede blevet en del større.

Jeg duer bare ikke til de meget billige BH'er man køber i H&M og den slags butikker. Der skal være noget ordentlig støtte i.

Blyb 5+5

de sidder heller ikke godt på mig. så derfor jeg har kigget efter en graviditetsbh der støtter og er behagelig at have på.

jeg må se om jeg kan finde noget i morgen i byen det skal bare helst være uden bøjle

Anmeld

29. september 2010

Jules

De har nogen på tilbud i føtex til 30 kr i denne uge! Men blonder... Dem har jeg været rigtig glade for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.