Afstemning: HJÆÆÆLP, til risengryn der er for gamle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: For gamle ris, hvad ville i gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.746 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

DK

Vi skal have risengrød i aften, og de økologiske grødris, de havde altså sidste holdbarhedsdato april i år!

Jeg har hældt nogen ud af posen og de hverken lugter eller noget, men ser helt almindelige ud!

Ville i bare koge dem og spise dem uanset, eller ville i sige rugbrød til aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For sørensen Der erjo altså ikke en tidsinstillet bombe i mad

Så længe der ikke kravler ris-larver rundt i det eller noget, er den sku fin

Anmeld

28. september 2010

Sofia

Jeg er ikke sart med den slags! Spis løs!

Anmeld

28. september 2010

Mor-til-asta-09

DK skriver:

Vi skal have risengrød i aften, og de økologiske grødris, de havde altså sidste holdbarhedsdato april i år!

Jeg har hældt nogen ud af posen og de hverken lugter eller noget, men ser helt almindelige ud!

Ville i bare koge dem og spise dem uanset, eller ville i sige rugbrød til aften?

Fordi der er en mindste holdbarheds dato på, er fordi det skal der være... Så spis du bare løs...

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Altså, hvis de ikke er grønne eller går selv, så havde jeg altså kogt grød af dem, uden at blinke!

Anmeld

28. september 2010

isimaven

jeg er enig... spis løs så længe det ser fint ud
det er bare en vejledende dato der står på pakken og jeg har så sent som i går lavet risengrød på for gamle gryn og her blev ingen dårlig eller noget
så go for it

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

Enig enig.. Den anden dag lavede jeg byggrød af gryn der havde sidste holdbarhedsdato i aug. 09... såe.. og jeg fejler da vist ikke andre ting end jeg plejer!

Anmeld

28. september 2010

Ina33

MINDST holdbar til, er jo bare datoen hvor de i hvert fald er holdbare til, og med sådan noget langtidsholdbart noget, tror jeg sagtens man kan lægge et år eller to til...  Jeg havde spist dem...

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

AnneBJ skriver:

Enig enig.. Den anden dag lavede jeg byggrød af gryn der havde sidste holdbarhedsdato i aug. 09... såe.. og jeg fejler da vist ikke andre ting end jeg plejer!

Arh, det ved jeg da ikke. Du ser en anelse gul ud på billedet

Anmeld

28. september 2010

DK

Tak de damer! Maven er nu fuld af risengrød og saftevand! MUMS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.