1. jordemoderundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Mischa

Sofia skriver:

11. oktober, så der er lidt tid til - men føler alligevel det er lige om hjørnet Jeg er 14 + 2.

uha, det går stærkt fra uge 14

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Maria-s

Jeg har lige været til 1. jordemor undersøgelse i dag og det tog nu ikke ret lang tid Hmm jeg synes nu ikke rigtig jeg havde nogle spørgsmål..? Jeg vil ikke føde hjemme og jeg vil gerne amme, men ligefrem at spørge ind til amningen og sådan; det har jeg sikkert glemt til når baby kommer til verdnen, der er jo laaang tid til, er kun 17+4 jo

Jeg synes de spørgsmål jeg har hen ad vejen, jamen mange af dem har jeg fået svaret på igennem herinde (tak for det piger!  ) og ellers så har jeg jo gået til akupunktur ved min læge her de sidste mange uger pga kvalme, så har der været noget, ja så har jeg spugt der..

Og med alle de ting iht fødsel og det at skulle være forældre, jamen det synes jeg bare er for tidligt at begynde på?

Men det er jo bare mig, synes da det vil være spændende at se hvad I andre har af spørgsmål det kan jo være der er nogle guldkort imellem, som jeg selv skal have noteret ned

Anmeld

28. september 2010

oo

Kuhr skriver:

Ja da går og tænker hver dag om det skal gå galt igen, er så bange, så det kunne da være noget

var du alene med jordemoderen eller var du i en gruppe med andre gravide?

jeg var alene og så var Søren med, det synes jeg selv er tryggest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.